۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۴۳۰۴۳۴
استاد حوزه و دانشگاه:

خدامحوري و مردم داري دو اصل اساسي در حركت و انقلاب امام خمینی بود

استاد حوزه و دانشگاه خدامحوري و مردم داري را دو اصل اساسي در حركت و انقلاب امام دانست و گفت: اين دو ويژگي در هيچ يك از انقلاب هاي ديگر در دنيا وجود ندارد.
حجت الاسلام ماشاالله صديقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام ماشاالله صديقي پنجشنبه شب در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) در دانشگاه آزاد اسلامي كاشان به تبيين انديشه هاي امام خميني(ره) اشاره كرد و گفت: بزرگ ترين آسيب از نظر حضرت امام استحاله شخصيت اسلامي ايراني بود كه نظام استكباري و در رأس آن آمريكا براي رسيدن به اين هدف تلاش زيادي انجام داده است.

 

وي افزود: حضرت امام خميني(ره) درباره شخصيت اسلامي ايراني فرمود، ما آسيب هاي زيادي از دنياي غرب و استکبار خورده ايم اما بزرگ ترين آسيب استحاله شخصيت ايراني اسلامي بود كه  سردمداران کفر تلاش کردند شخصيت ايراني را تغيير دهند و اصالت او را از او بگيرند و شخصيت آمريکايي و اروپايي را جايگزين آن کنند.

 

حجت الاسلام صديقي با اشاره به بصيرت و دشمن شناسي ازديدگاه امام خميني(ره)، گفت: نه به رابطه با دنياي غرب دل ببنديد و خشنود باشيد و نه از قطع رابطه آنها، زيرا آنها در مقام نابودي اين نظام و انزواي آن در دنياي امروز توطئه مي‌كنند.

 

ریيس دفتر فرهنگ  دانشگاه آزاد اسلامي كاشان افزود: هر چند دشمن ممکن است به اين آساني نتواند به اهداف خود برسد اما اين خطري است که ما را تهديد مي کند و ما بايد با بصيرت تمام در مقابل دشمن بايستيم و راه نفوذ را بر او ببنديم و آنها را آرام نگذاريم.

 

به گفته وي، امروز با روشنگري هاي به موقع و مدبرانه رهبر معظم انقلاب احساس مي شود امام خميني(ره) اين فرياد را مي زند كه انديشه هاي امام بايد فصل الخطاب حرکت همه مسؤولين نظام باشد.

 

حجت الاسلام صديقي در ادامه خدامحوري و مردم داري را دو اصل اساسي در حركت و انقلاب امام دانست و افزود: اين دو ويژگي در هيچ يك از انقلاب هاي ديگر در دنيا وجود ندارد./1307/202/ب2

ارسال نظرات