۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۴۲۹۲۰۴
دمشق:

هیچ پیش‌نویس قانون اساسی به سوریه ارائه نشده است

ریاست جمهوری سوریه در واکنش اخباری که رسانه‌ها منتشر کرده و مدعی شدند که روسیه پیش‌نویس قانون اساسی جدید سوریه را ارائه کرده است، این مسئله را تکذیب کرده و آن را بی‌اساس و بی‌ارزش خواند.
دمشق

به گزارش خبرگزاری رسا، رسانه‌های خبری طی چند روز گذشته اخباری را منتشر کردند مبنی بر اینکه روسیه پیش‌نویس قانون اساسی سوریه را تدوین کرده است.

 

ریاست جمهوری سوریه در صفحه فیسبوک خود در واکنش به این مسئله تأکید کرد، طی دو روز گذشته درباره پیش‌نویس قانون اساسی جدید که به دمشق ارائه شده و اصلاحات آن به دست سوریه سوالات بسیاری مطرح شده است.

 

به گزارش ریاست جمهوری سوریه، علاوه بر این مسائل در رسانه‌های ارتباط جمعی و رسانه های خبری تحلیل های بسیاری منتشر شده است.

 

به گفته این نهاد، باید گفت که هیچ پیش‌نویس قانون اساسی به سوریه ارائه نشده و آنچه رسانه‌ها در این زمینه می‌گویند کاملا بی‌اساس است و صحت ندارد.

 

ریاست جمهوری سوریه همچنین تصریح کرد: «هیچ قانون اساسی جدید سوری در آینده از خارج ارائه نخواهد شد، بلکه سوری خواهد بود، بررسی خواهد شد، فقط مردم سوریه بر سر آن توافق کرده و سپس به همه‌پرسی گذاشته خواهد شد... لذا هر چیزی جز این بی‌ارش و بی‌معنا است»./982/ب101/د

ارسال نظرات