۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۴۲۴۱۳۰
همراه با بزرگداشت شهید مطهری؛

مراسم تجلیل از اساتید حوزه علمیه امام حسن عسکری آمل برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید مطهری و تجلیل از اساتید و طلاب نمونه حوزه علمیه امام حسن عسکری آمل در این شهر برگزار شد.
شهید مطهری

حجت الاسلام نورالله براری، معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، از برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری در حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل خبر داد و تصریح کرد: ضرورت دارد در راستای پاسداشت مقام والای این استاد ارزشمند کوشا باشیم.

 

وی افزود: در مراسم حوزه علمیه از اساتید نمونه حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل و طلاب برتر سطوح مختلف با اهدای هدایایی قدردانی شد.

 

حجت الاسلام براری تصریح کرد: شهید مطهری از مقام ارزنده و والایی برخوردار هستند که بهره گیری از آثار گرانقدر ایشان برکات و دستاوردهای ارزشمندی دارد.

 

معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل خاطرنشان کرد: جامعه امروز نیازمند بهره گیری از اندیشه های شهید مطهری است که باید در راستای استفاده از آن کوشا باشیم.

 

وی ادامه داد: شهید مطهری در عرصه های علمی و دینی تلاش های ارزشمندی صورت داده و گام های والایی برداشته است که باید از آن بهره شایسته و کافی داشته باشیم.

 

حجت الاسلام براری افزود: آثار شهید مطهری جامعیت خاصی دارد و این استاد بزرگ در راستای دفاع از دین مبین اسلام ایستادگی شایسته ای صورت داده است.

 

معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل با بیان این که ضرورت دارد اساتید و طلاب از آثار شهید مطهری استفاده لازم را داشته باشند، گفت: ما باید از ظرفیت هایی که وجود دارد برای پیشرفت و تعالی خود استفاده کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: اساتید و معلمان تلاش های ارزنده ای صورت می دهند و نیاز است قدردان این عزیزان باشیم که شایسته بهترین تقدیرها هستند./1314/302/ب2

ارسال نظرات