۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۴۲۳۱۸۵
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی خبر داد؛

تبدیل محل شکست آمریکا در صحرای طبس به پایگاه فرهنگی و گردشگری

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: طبق اقدامات صورت گرفته، محل شکست آمریکا در صحرای طبس به پایگاه فرهنگی و گردشگری تبدیل می‌شود و موزه عبرت با یک‌هزار و 500 متر زیربنا ساخته خواهد شد.
طبس

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، علی قاسمی در مسجد شکر، محل شکست آمریکای جنایتکار در صحرای طبس، اظهار داشت: امروز بیش از یک‌هزار و 500 نفر مهمان از استان‌های همجوار و خراسان جنوبی و طبس در مراسم 5 اردیبهشت شرکت می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: تعداد سه نمایشگاه در مکان‌های مختلف برای بازدید مردم احداث شده است و در این مراسم و به طور همزمان در یزد از خانواده شهید محمد منتظر قائم، شهید حسن باقری و شهید رحیمی تقدیر خواهد شد.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: طبق اقدامات صورت گرفته، محل شکست آمریکا در صحرای طبس به پایگاه فرهنگی و گردشگری تبدیل می‌شود و موزه عبرت با یک‌هزار و 500 متر زیربنا ساخته خواهد شد که نیاز به همکاری استاندار و مسئولان دارد.

 

قاسمی ادامه داد: امیدواریم با همکاری مسئولان بتوانیم در سال جاری این موزه را احداث و به بهره‌برداری برسانیم.

 

امام‌جمعه طبس در این مراسم گفت: به طور قطع حادثه آمریکا در صحرای طبس ابعاد گسترده‌تری دارد و مسئولان باید تلاش کنند و هر سال مراسم را پربارتر و پرشورتر برگزار کنند.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین مهاجریان‌مقدم خاطرنشان کرد: صدا و سیما ابعاد قضیه را برای مردم باز کند تا جوانان ما با توطئه‌های غربی‌ها و بدعهدی آنان بیشتر آشنا شوند./922/101/ب3

ارسال نظرات