۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۴۲۳۱۸۴
امام جمعه موقت طبس:

خاطره شکست شیطان بزرگ در صحرای طبس باید در نسل‌ها باقی بماند‌

امام جمعه موقت طبس گفت: خاطره شکست شیطان بزرگ در صحرای طبس باید در نسل‌ها باقی بماند‌.
طبس

به گزارش خبرگزاری رسا در خزاسان جنوبی٬ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد زنجانی طبسی در جمع مردم این شهرستان در امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع)، اظهار داشت: خاطره شکست شیطان بزرگ در صحرای طبس باید در نسل‌ها باقی بماند‌.

وی با بیان اینکه آمریکا به گفته خودش برای آزادی 53 گروگان وارد صحرای طبس شدند٬ گفت: ما در 5 اردیبهشت تنها مورد حمله آمریکا قرار نگرفتیم بلکه کشورهای دیگری نیز در این حمله شریک بودند.

امام جمعه موقت شهرستان طبس افزود: بعد از پیروزی انقلاب یک سری توطئه‌های زنجیروار در مملکت اتفاق افتاد اما مردم عادی نمی‌دانستند این اتفاقات سلسله‌بار از کجا ناشی می‌شود تا اینکه عده‌ای از دانشجویان خط امام توانستند مرکز فتنه را یافتند.

زنجانی طبسی با اشاره به ترور افراد و شخصیت‌ها در بعد از انقلاب، تصریح کرد: استکبار جنگ قومیت‌های مختلف را در کشور به راه انداخت و این‌ها تنها از سفارت آمریکا سرچشمه می‌گرفت.

امام جمعه موقت طبس خاطرنشان کرد: آمریکا به صورت سری گروه‌هایی را تشکیل دادند و برای یک حمله نظامی به ایران آماده شدند.

زنجانی طبسی اظهار داشت: آمریکا هشت فروند بالگرد سی اچ 53 و 6 فروند هواپیمای C 130 با حدود 118 نفر کماندو ساعت 10 شب وارد صحرای طبس می‌شوند.

وی با بیان اینکه بالگردهای آمریکا در همان ابتدا دچار نقص فنی شدند٬ افزود: اشتباه در محاسبات هواشناسی٬ اشتباه در نشستن٬ اشتباه در محاسبات مادی٬ کم‌تجربگی نیروهای کماندو آمریکا از جمله دلایل شکست آمریکا در صحرای طبس بود.

امام جمعه موقت طبس با بیان اینکه دولتمردان آمریکایی‌ انسان‌هایی ترسو هستند٬ گفت: آمریکایی‌ها تا موقعی که اسلحه به دست‌شان باشد و در مقابل آن‌ها نیروی ضعیفی باشند، انسان‌های قدرتمندی هستند اما در برابر نیروهای قوی ترسو هستند.

زنجانی طبسی عنوان کرد: ما در حال حاضر همه ساله به مناسبت 5 اردیبهشت 59 یاد و خاطره این شکست مفتضحانه آمریکا را گرامی می‌داریم./922/101/ب3

ارسال نظرات