۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۴۲۳۱۵۵
سردار قاسمی در همایش «شکست هیمنه» زاهدان:

نفوذی‌ها در برجام بنا دارند کشور را به اوباما تحویل دهند

سردار قاسمی گفت: نفوذی ها در حال حاضر در لباس خودی در تمامی ارگان ها مشغول فعالیت و برنامه ریزی هستند و بنا دارند با صحت و عافیت این کشور را به اوباما یا نماینده هایشان تحویل دهند.
سعید قاسمی

به گزارش خبرگزاری رسا در زاهدان، سعید قاسمی در همایش «شکست هیمنه» که به مناسبت سالروز شکست آمریکا در طبس که در مهدیه شهدای گمنام زاهدان برگزار شد، گفت: طبس داستانی فراتر از مباحثی که تا کنون گفته شده، بوده است.

وی ادامه داد: از آنجایی که مافیای رسانه دست ما نیست و دست جریان خاصی است، بنا ندارد این واقعه بسیار بزرگ که به تعبییر روح الله انقلابی بزرگتر از انقلاب اول است را در کتاب درسی بیاورد.

قاسمی آمریکا را قلب فتنه خطاب کرد و خاطرنشان کرد: عده ای از دانشجویان یک سال بعد از انقلاب در روز 13 آبان با تفکر بسیار عمیق تشخیص دادند که قلب فتنه در سفارت آمریکا است و در عملیاتی لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.

وی افزود: تمام این دعواها هم که در برجام و پسا برجام وجود دارد، سر این قصه است که شما بخشی از خاک آمریکا را در اختیار دارید و بنا دارند با صحت و عافیت این کشور به آقای اوباما یا نماینده هایشان تحویل دهند.

وی با تأکید بر خطر نفوذ یاد آور شد: پس از هر دفعه صحبت کردن اتفاقات جدیدی در پسا برجام می افتد، نفوذی ها یک داستان نیست و واقعیت دارد. ما در فتنه های 78 و 88 بسیار شفاف تر اثر نفوذ را دیدیم امروزه ما در همین نزدیکی خود می توانیم نفوذی ها را بشناسیم.

قاسمی اظهار داشت: نفوذی ها در حال حاضر در لباس خودی در تمامی ارگان ها مشغول فعالیت و برنامه ریزی هستند.

وی در پایان گفت: ما از اسلام آمریکایی و منحرفین و نفوذی های داخلی می ترسیم و دلواپس هستیم./102/831/ب1

ارسال نظرات