۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۴۲۲۹۹۵
رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل خبر داد؛

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۳۰ مسجد شهرستان آمل

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که 30 مسجد شهرستان آمل میزبان مراسم معنوی اعتکاف بود، گفت: استقبال خوب و ارزنده ای از این مراسم معنوی در سطح شهر و روستاهای آمل صورت گرفته است.
رییس تبلیغات اسلامی آمل اعتکاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل امروز در جمع مدیران شهرستان آمل با بیان این که 30 مسجد شهرستان آمل میزبان مراسم معنوی اعتکاف بود، گفت: استقبال خوب و ارزنده ای از این مراسم معنوی در سطح شهر و روستاهای آمل صورت گرفته است.

 

وی تصریح کرد: 2634 نفر در مراسم معنوی اعتکاف امسال حضور پیدا کرده و از این فرصت گرانقدر در راستای تقرب به پروردگار متعال و راز و نیاز با حضرت حق استفاده کردند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل خاطرنشان کرد: در مراسم معنوی اعتکاف 836 برادر و 1798 خواهر حضور داشته و از برنامه های مختلف مذهبی و فرهنگی بهره گیری کردند.

 

حجت الاسلام رمضانی با بیان این که ضرورت دارد اهتمام شایسته ای در راستای برگزاری برنامه های ارزشمندی مانند اعتکاف وجود داشته باشد، گفت: اعتکاف فرصتی برای خلوت با حضرت حق و نزدیکی با خالق هستی است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: دشمنان در تهاجم فرهنگی به دنبال تحقق خواسته های خود و تضعیف دین محوری در جامعه هستند که ضرورت دارد برای ترویج تعالیم والای دینی اهتمام شایسته ای وجود داشته باشد.

 

وی با بیان این که ترویج فرهنگ دینی زمینه ساز خنثی شدن هجمه های دشمنان می شود، گفت: هر سال شاهد حضور پرشور و گسترده نسل جوان در مراسم اعتکاف هستیم که در برنامه امسال شاهد افزایش 400 نفری حاضران در اعتکاف شهرستان آمل بودیم.

 

حجت الاسلام رمضانی با بیان این که مراسم معنوی اعتکاف بهترين فرصت خودسازی و توبه و نيايش انسان به درگاه خداوند منان است، گفت: فيوضات معنوی بسياری در اين ماه بزرگ وجود دارد که بايد از آن بهره گيری شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: ضرورت دارد از برنامه های ارزنده ای مانند اعتکاف در راستای ترويج ارزش های دينی در جامعه بهره گرفته شود که برکات و دستاوردهای ارزشمندی دارد.

 

وی با اشاره به این که رجب ماه گرانقدر و ارزشمندی است، گفت: ماه رجب فرصت ارزنده و والای خودسازی و تعالی برای انسان است که بايد از آن به درستی استفاده کنیم.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل بیان داشت: ظرفیت ها و فرصت های والایی برای ما وجود دارد که با بهره گیری از آن می توانیم به سعادت و رستگاری حقیقی دست پیدا کنیم./1314/202/ب2

ارسال نظرات