۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۴۲۲۸۶۶
رییس کل دادگستری مازندران:

حمایت از تولید داخلی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است

رییس کل دادگستری مازندران با بیان این‌که باید تمام اهتمام ما در مسیر عملیاتی کردن شعار سال باشد، گفت: حمایت از تولید داخلی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است.
رییس کل دادگستری مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد، رییس کل دادگستری مازندران امروز در نشست کمیته اشتغال، سرمایه گذاری و امور اقتصادی و بانک ها با بیان این که باید فضای همدلی و هم اندیشی وجود داشته باشد، گفت: اگر بتوانیم مشکلات صنایع را حل کنیم یک افتخار است.

 

حجت الاسلام تقوی فرد ادامه داد: از سوی رهبری انقلاب سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گذاری شد که باید حرکت های شایسته ای در راستای تحقق آن صورت گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در امسال باید تمام اهتمام ما در مسیر عملیاتی کردن شعار سال بوده و از همه ظرفیت ها و تلاش ها در این خصوص استفاده کنیم.

 

رییس کل دادگستری مازندران ادامه داد: همدلی و همزبانی زمینه ساز پیشرفت کشور می شود و هر میزانی همدل باشیم به نفع همه است که نباید در برابر هم قرار گیریم.

 

حجت الاسلام تقوی فر خاطرنشان کرد: اگر همدل باشیم خداوند منان هم خیر ما را می خواهد که نیاز است قدر همدیگر را دانسته و مراقب عملکرد خوب خود باشیم.

 

وی ادامه داد: نیاز است تا بانک ها نسبت به صنعتگران مراعات لازم را داشته باشند و اهتمام خوبی وجود داشته باشد تا بتوانیم رضایت همدیگر را جلب کنیم.

 

رییس کل دادگستری مازندران اظهارداشت: صنایع تسهیلات دریافتی عادی را نمی توانند پرداخت کنند چه برسد جریمه بدهند که این امور جواب نمی دهد و هر موقع نگاه ما به صنعتگران مجرمانه باشد نمی توانیم کاری از پیش بریم.

 

حجت الاسلام تقوی فرد تصریح کرد: اگر بحث مشارکت است باید دوسویه باشد و زمانی صنایع به دلیل مشکلات مختلف دچار مشکل شدند مجرم نیستند.

 

وی با بیان این که باید صنایع و تولید را با وضع موجود ببینیم افزود: اگر کارخانه ها فعال و مردم روزی داشته باشند در پیشگیری از جرایم توفیق بیشتری داریم.

 

رییس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: برای امسال هشتاد میلیارد تومان درآمد دادگستری استان پیش بینی شد که این هزینه جرایم، تخلفات و اختلافات است و دادگستری دارایی نیست که درآمد داشته باشیم و اگر به فکر پیشگیری از جرایم باشیم بسیار اثرگذار است.

 

وی افزود: ضرورت دارد صنعت و تولید بیش از پیش حمایت شود که امری اساسی و مهم است./202/1314/ب1

ارسال نظرات