۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۳۲۶۰۳۷
امام جمعه اهر:

انتخاب فرد اصلح مجلسی انقلابی را برای آینده کشور رقم خواهد زد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این‌که مردم باید با شناخت و با توجه به اصول و شاخص‌های انقلابی، فرد موردنظر را انتخاب کنند، گفت: انتخاب اصلح یک مجلس انقلابی برای آینده کشور رقم خواهد زد.
حجت الاسلام حاجي زاده امام جمعه اهر

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات، اظهار داشت: برای شرکت در این انتخابات ضرورت دارد که خود را آماده کنیم.


وی با تأکید بر رعایت قانون در انتخابات، تصریح کرد: انتخابات یک حق الناس است، از این رو باید در اجرای انتخابات دقت لازم بر اساس قانون رعایت شود و مسؤولان به وظایف خود در خصوص انتخابات عمل کنند.


امام جمعه اهر با تأکید بر انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو، ادامه داد: مردم با شناخت و با توجه به اصول و شاخص‌های انقلابی، فرد مورد نظر را انتخاب کنند، انتخاب اصلح یک مجلس انقلابی برای آینده کشور رقم خواهد زد.


وی با بیان این‌که انتخاب اصلح در دور دوم نیز پر اهمیت است و پروژه نفوذ دشمن را خنثی و عقیم می گذارد، ابراز داشت: دشمن تلاش دارد تا با ایجاد مجلس دشمن پسند بر پروژه نفوذ خود جامعه عمل بپوشاند و نقشه های شوم خود را اجرا کند.


عضو شورای استانی حوزه علمیه دو وظیفه ملت از دیدگاه رهبری را حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح برشمرد و اظهار داشت: درست است که شورای نگهبان با زحمات
فراوان اجازه ورود افراد بدخواه نظام نداده ولی باید مراقب بود و افراد اصلح و ولایتمدار را انتخاب کرد.


وی تصریح کرد: اگر خود فرد توانایی تشخیص را نداشته و یا نتواند به علت عدم شناخت کافی فرد اصلح را تشخیص دهد بایستی یا با افراد آگاه مشورت کند و یا با توجه به راهکار ارائه شده از سوی رهبری بر اساس لیست‌های منتشره از سوی معتمدان نظام رأی دهند.


حجت الاسلام حاجی‌زاده افزود: مردم رأی دادن خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند و مثل مقام معظم رهبری رأی خود را در نخستین ساعات رأی‌گیری به صندوق بیندازند که این خود تکلیف است و سودجویان نمی‌توانند در ساعات پایانی انتخابات سوءاستفاده کنند./854/302/ب2

ارسال نظرات