۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۳۲۵۸۹۸

آیین گشایش دفتر مرجعیت دینی و علمی آیت الله جوادی در آمل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین گشایش دفتر مرجعیت دینی و علمی آیت الله جوادی با حضور ائمه جمعه و مدیران در آمل برگزار شد.
آيت الله جوادي آملي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، آیین گشایش دفتر مرجعیت دینی و علمی حضرت آیت الله جوادی آملی امشب در حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل برگزار شد.


در این مراسم که با حضور رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء، مدیر حوزه های علمیه مازندران، ائمه جمعه شهرهای استان، فرماندار ویژه آمل، مدیران شهری، علما و روحانیان، اصناف و بازاریان همراه بود دفتر حضرت آیت الله جوادی در آمل آغاز به کار کرد.


حجت الاسلام محمودی، رییس دفتر آیت الله جوادی در آمل افزود: خدا را شاکر هستیم که دفتر فقیه عالیقدر و دانشمند بزرگ جهان اسلام در آمل افتتاح شده است.


وی تصریح کرد: از حضرت حق می خواهیم تا شاکر این نعمت عزیز و عظیم باشیم که باید بتوانیم نقش زیبایی را در این عرصه ایفا کنیم.


رییس دفتر آیت الله جوادی در آمل خاطرنشان کرد: حجت الاسلام مرتضی جوادی آملی،  اعضای بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء و عزیزان زحمات بسیاری کشیده و تلاش های ارزنده ای در این راستا صورت دادند.


حجت الاسلام مرتضی جوادی آملی، رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در بخشی از سخنان خود افزود: در شرایط خاصی قرار داریم که بحث مرجعیت به میان می آید و همه جنبه ها را احیا می کند.


وی بیان داشت: رساله های علمی و عملی در دست وجود دارد که کتاب شریف تسنیم آیت الله جوادی آملی عصاره معرفت قرآنی است و دایره المعارف قرآنی این عالم گرانقدر در هشتاد جلد طراحی شد و چهل جلد آن آماده و نیم دیگر به نتیجه می رسد.


استاد حوزه و دانشگاه افزود: اگر مرجعیت شیعی را تقویت نکنیم دین و فرهنگی به جامعه می رسد که دیگر نمی توانیم نجات پیدا کنیم.


حجت الاسلام جوادی آملی ادامه داد: دفتری که دارد ایجاد می شود حجت الاسلام محمودی مدیریت این دفتر را برعهده می گیرند که امید داریم با همراهی همه عزیزان کار را به درستی پیش برند.


رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء خاطرنشان کرد: با تقویت مرجعیت شیعی و بنیان های آن نظام ولایی فرصت پیدا می کند تا متعالی تر شود.

 

گفتنی است؛ در این مراسم حجت الاسلام رحمانی آملی امام جمعه آمل به قصد تبرک نخستین وجوهات را به مدیر دفتر آیت الله جوادی آملی اهدا کردند./1314/203/ب3

ارسال نظرات