۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۳۲۵۸۹۳
امام جمعه آمل:

عظمت و جایگاه آیت الله جوادی آملی جهانی شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل گفت: عظمت و شخصیت آیت الله جوادی آملی جهانی شده است و آثار و بیانات گرانقدری را از این عالم گرانقدر داریم.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امشب در آیین گشایش  دفتر مرجعیت دینی و علمی حضرت آیت الله جوادی آملی که در حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل برگزار شد با بیان این که رجب بهترین ماه و ماه ولایت است، گفت: در بعضی از روایات بیان شده رجب شهر الله و ماه ولایت است.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: ماه رجب فرصت گرانقدری برای ورود به ماه های شعبان و رمضان است که باید بهره برداری شایسته ای داشته باشیم.


وی ادامه داد: انسانی که می خواهد به تعالی برسد باید در مسیر ولایت گام بردارد و خوش به سعادت ما که شیعه امام علی(ع) هستیم.


امام جمعه آمل افزود: دفتر مرجعیت دینی و علمی شخصیتی را افتتاح می کنیم که محض در ولایت و فانب در رسالت و امامت و شاگرد مکتب اهل بیت معصومین(ع) است.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران ادامه داد: این عالم گرانقدر از پدر و مادری آمد که شهره آفاق شد و در ایران و خارج از کشور ایشان را می شناسند که هر جایی آثار این عالم گرانقدر ورود پیدا کرد معروف شده است.


حجت الاسلام رحمانی آملی تصریح کرد: عظمت و شخصیت آیت الله جوادی آملی جهانی شده است که آثار و بیانات گرانقدری را از این عالم گرانقدر داریم.


وی بیان داشت: ذی فنون و بزرگان از این عظمت متعجب می شوند که حضرت حق را شکر می گوییم که شاگرد این عالم گرانقدر بودیم.


امام جمعه آمل افزود: شاگردان آیت الله جوادی آملی در کرسی های مهم کشوری حضور دارند و در بیرون از کشور نیز به مقامات بالایی دست
پیدا کردند.


وی افزود: آیت الله جوادی و حسن زاده آملی شهره جهان شده و مایه افتخار ما هستند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: فرزندان ایت الله جوادی آملی نیز از شخصیت والایی برخورداز هستند و در کار و درس و بحث تلاش های والایی به خصوص در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا دارند.


حجت الاسلام رحمانی آملی افزود: باید مراتب بزرگان خود را به درستی حفظ کنیم که به مقامات والایی رسیدند./1314/202/ب3

ارسال نظرات