۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۳۲۴۴۷۹
فرمانده سپاه عاشورا:

عافیت طلبی بزرگ‌ترین تهدید برای نظام است

خبرگزاری رسا ـ سردار کریمیان با اشاره به نفوذ دشمن در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حاکمیتی، گفت: غفلت و عافیت طلبی بزرگ ترین تهدید برای نظام اسلامی ایران است.
سردار کريميان، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلام عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی که با حضور هنرمندان بسیجی سراسر استان همراه بود، اظهار داشت: توطئه های استکبار جهانی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران آغاز و لحظه‌ای قطع نشده است.


وی خاطرنشان کرد: دشمن چون در هیچ برهه ای نتوانست کاری از پیش ببرد، پای مذاکره آمد تا از راهکار دیپلماتیک بتواند بر کشور و مردم نفوذ کند. امروز دشمن در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حاکمیتی، امید دارد تا بتواند در ساختارهای اصلی نظام نفوذ کند.


فرمانده سپاه عاشورا نفوذ فرهنگی و حاکمیتی را خطرناک ترین نفوذها دانست و تصریح کرد: دشمن از طریق این دو عنصر تلاش دارد به حاکمیت و فرهنگ کشور ورود کند چرا که اگر در این دو مورد موفق شود دیگری کشور نخواهد بود که در برابر دشمن بایستد.


سردار کریمیان، از هنرمندان خواست تا با بصیرت افزایی، دشمن شناسی و جریان شناسی، موقعیت حساس کنونی کشور را در قالب هنر در بطن جامعه تبیین و جریان سازی کنند و افزود: باید دانست که غفلت و عافیت طلبی بزرگ ترین تهدید برای نظام اسلامی ایران است.


وی ادامه داد: هنرمندان باید در مسیر ولایت و جریان ولایی نقش آفرین بوده و حضور پررنگ خود را نشان دهند و در غیر این صورت از مسیر انقلاب و آرمان های آن منحرف خواهیم شد. دشمنان اسلام و انقلاب در زمان حاضر برای تضعیف و از بین بردن روحیه استکبارستیزی ملت ایران تلاش می کنند.


فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به نقش شهدای مدافع حرم در عزت و عظمت اسلام و دفاع از آرمان های انقلاب، خواستار تلاش هنرمندان در ترسیم جبهه مقاومت و مجاهدت مدافعان حرم در سوریه و عراق در پاسداری از اسلام و انقلاب شد، تصریح کرد: دشمن تلاش دارد با شکست روحیه استکبارستیزی، ما را با خود همراه و همفکر کند تا بتواند به اهدافش برسد.


وی با بیان این‌که زبان هنر بهترین وسیله برای انتقال پیام شهداست، افزود: در راستای پیام رسانی خون شهدا باید گام های بزرگ، کارآمد و اثربخش برداشت تا در راستای فرهنگ شهید و شهادت که موجب عزت نظام جمهوری اسلامی و حفظ روحیه استکبار ستیزی و سلطه ناپذیری است، موفق شویم./935/203/ب1

ارسال نظرات