۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۳۲۳۱۵۹
مدیر مدرسه علمیه کمالیه تشریح کرد؛

فعالیت 66 ساله مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به فعالیت 66 ساله این مدرسه علمیه گفت: هم اکنون بیش از 170 طلبه در مدرسه کمالیه مشغول تحصیل هستند.
حوزه علميه

حجت الاسلام لطف‌الله حیات الغیب، مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان کرد: این مدرسه از سال 1328ـ 1329 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است.

 

وی با بیان این که در مساحتی بیش از 650 متر مربع فعالیت دارد، افزود: در راستای توسعه این مدرسه علمیه ملک های همجوار آن به مساحت بیش از یک هزار متر مربع از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه لرستان خریداری شده است.

 

حجت الاسلام حیات الغیب خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه کمالیه با تلاش  و پیگیری آیت الله روح الله کمالوند، از اساتید برجسته حوزه علمیه لرستان راه اندازی و تأسیس شد.

 

وی ادامه داد: این مدرسه با فعالیتی 66 ساله و به ریاست آیت الله حاج شیخ عباسعلی صادقی در راستای تعلیم و تربیت طلاب فعالیت چشمگیری دارد.

 

حجت الاسلام حیات الغیب در ادامه با اشاره به تحصیل طلاب در سطح دو حوزوی بیان داشت: هم اکنون بیش از 170 طلبه در این مدرسه علمیه مشغول فراگیری دروس حوزوی هستند.

 

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به پذیرش طلبه به مناسبت سال تحصیلی جدید و همزمان با سراسر حوزه های علمیه کشور اظهار داشت: در این راستا بین 20 تا 30 طلبه نو ورود در سطح دو پذیرش می شود.

 

وی با اشاره به توانایی طلاب در امر تبلیغ بیان کرد: در مناسبت های گوناگون طلاب این مدرسه به مناطق تبلیغی استان اعزام می شوند.

 

حجت الاسلام حیات الغیب عنوان کرد: با توجه به آشنایی طلاب جدیدالورود در سطح دو حوزوی، در این مقطع تحصیلی ریزش طلبه وجود ندارد.

 

وی تصریح کرد: طلاب سطح دو با نحوه تحصیل و فضای مدارس علمیه آشنایی کامل دارند و از این رو طلاب و مسؤولان مدرسه  مشکل روبرو نمی شوند./9459/302/ب2

ارسال نظرات