۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۳۲۳۰۵۲
از سوی دفتر آیت الله نجفی؛

مدارس خیریه الزهرا در نجف اشرف افتتاح شدند

خبرگزاری رسا ـ مدارس خیریه الزهرا(س) از سوی دفتر حضرت آیت الله نجفی در نجف اشرف افتتاح شدند.
حضرت آيت الله بشير نجفي از مراجع تقليد نجف اشرف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام سید علاء موسوی، رییس سازمان اوقاف شیعیان عراق، در مراسم افتتاح مدارس خیریه الزهرا (س) در نجف اشرف وابسته به دفتر حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی گفت: برنامه و رویکرد آموزشی وزارت آموزش و پرورش عراق در مدارس یک نظام کامل و جامع نیست بلکه نقاط ضعف بسیاری دارد.


وی افزود: مسؤولان آموزش و پرورش باید در برنامه و رویکرد آموزش خود تجدید نظر کرده و مطالبی را آموزش دهند که مورد نیاز مردم باشد.


رییس سازمان اوقاف شیعیان عراق تصریح کرد: افتتاح مدارس خیریه الزهرا (س) با هدف خدمت به دانش آموزان یتیم و تحت اشراف و تلاش مراجع تقلید و تعدادی از مومنان و مخلصان ساخته شده است.


وی تاکید کرد: ساخت مدارس خیریه برای دانش آموزان یتیم با توجه به شرایط بحرانی و مشکلات عراق اقدامی صحیح و مفید است که مراجع به آن توجه ویژه‎ای کرده‎اند.


حجت الاسلام موسوی طبقه ایتام جامعه را یک طبقه خاص دانست و تصریح کرد: مومنان و موسسه‎های تربیتی باید به ایتام توجه ویژه‎ای داشته باشند و آنان را با آموزه‎های صحیح آشنا کنند.


وی ادامه داد: بی توجهی به ایتام خطر جدی و حقیقی محسوب می شود زیرا آنان زمینه آماده‎تری برای سوء استفاده افراد فاسد و جریان‎های تروریستی دارند./994/ب902/د

ارسال نظرات