۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۳۲۳۰۰۵
با سخنرانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام؛

یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان آمل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان آمل و نخستین یادواره مدافع حرم پاسدار شهید مهندس هادی جعفری با سخنرانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آمل برگزار می شود.
محمود احمدي نژاد يادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان آمل و نخستین یادواره مدافع حرم پاسدار شهید مهندس هادی جعفری با سخنرانی محمود احمدی نژاد، رییس سابق جمهوری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آمل برگزار می شود.


این مراسم همراه با مداحی حاج محمود شاهنوری در روز پنج شنبه نوزدهم فروردین ماه و از ساعت 16 عصر در مصلی بزرگ قدس آمل صورت می گیرد.


به گزارش رسا، یادواره شهدای مدافع حرم آمل به همت ستاد برگزاری مراسمات شهدای مدافع حرم شهرستان هزارسنگر آمل انجام می شود.


این گزارش می افزاید؛ سردار شهید اسماعیل حیدری، پاسدار شهید هادی جعفری و پاسدار شهید روح الله صحرایی از شهدای مدافع حرم شهرستان هزارسنگر آمل هستند که در دفاع از حریم اهل بیت(ع) و پاسداری از حرم حضرت زینب کبری(س) جان های پاک خود را فدا کردند.


شهرستان هزارسنگر آمل از جمله شهرهای حماسه آفرین و فعال در عرصه ایثار و شهادت است که مردم این دیار در روز ششم بهمن سال 1360 در برابر منافقان به بهترین نحو ممکن ایستادگی کرده و در یک روز 40 شهید والامقام را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند که امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند.


شهرستان آمل در کنار حماسه ششم بهمن در طول سال های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز نقش آفرین بوده و توانسته است در مسیر دفاع از ارزش های والای نظام اسلامی به نحوی شایسته ادای دین کند و امروز نیز فرهنگ ایثار و شهادت با حضور شهدای مدافع حرم همچنان در این دیار طنین انداز است.


گفتنی است، این مراسم به مناسبت نخستین سالگرد پاسدار شهید مدافع حرم مهندس هادی جعفری از فرزندان بخش دابودشت آمل صورت می گیرد که این شهید والامقام در فروردین ماه سال گذشته در منطقه تکریت عراق به فیض عظیم شهادت رسید و پیکر پاکش در روستای رییس آباد از توابع بخش دابودشت آمل آرام گرفت./1314/203/ب2

ارسال نظرات