۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۳۲۲۹۲۶
استاد حوزه و دانشگاه:

بهره گیری از فرهنگ شهادت طلبی زمینه ساز عزت نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که امروز تفکر مقاومت در برابر ایادی استکبار جهانی قرار دارد، گفت: بهره گیری از فرهنگ شهادت طلبی زمینه ساز عزت نظام اسلامی شده است.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار با خانواده های شهدا با بیان این که ضرورت دارد ادامه دهنده راه شهدا باشیم، گفت: شهدا رفتند و ما باید راه این عزیزان را به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است ادامه دهیم.


وی خاطرنشان کرد: مکتب شهید و شهادت مکتب فراعاملی است که شهدای گرانقدر ما توانستند به مدارج والا و ارزشمندی دست پیدا کنند.


حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: شهدا در مسیر ولایت و تفکر الهی قدم برداشته و توانستند افتخارآفرینی ارزنده ای داشته باشند و با حضرت حق معامله کردند.


استاد حوزه و دانشگاه افزود: ما در مکتب ولایت و عزت قرار داریم که توانستیم با بهره گیری از اهل بیت معصومین(ع) در مسیر سعادت و تعالی قرار گیریم.


امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که امروز تفکر مقاومت در برابر ایادی استکبار جهانی قرار دارد، گفت: بهره گیری از فرهنگ شهادت طلبی زمینه ساز عزت نظام اسلامی شده است.


وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت همدلی و همزبانی توانسته است در مسیر پیشرفت و تعالی قرار گرفته و به دستاوردهای ارزشمندی برسد.


حجت الاسلام تقی زاده خاطرنشان کرد: شهدای گرانقدر ما با نیتی الهی در مسیر حق قرار گرفته و ماندگار شدند که ضرورت دارد یاد و نام این عزیزان را به نحوی شایسته گرامی داشته باشیم.


وی افزود: بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه نظام اسلامی را در مسیر اقتدار قرار می دهد که نیاز است تا مطالبات و تدابیر ارزشمند رهبری معظم انقلاب را سرلوحه امور خود قرار دهیم.


امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به نام گذاری سال 95 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه ساز پیشرفت و توسعه نظام اسلامی می شود.


وی با بیان این که تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند عزم همگانی است، گفت: نیاز است تلاش های شایسته و برنامه ریزی های دقیقی به منظور توسعه اقتصادی و نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی صورت گیرد./1314/202/ب1

ارسال نظرات