۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۳۲۲۵۰۰
رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس:

بهره گیری از رهنمودهای رهبری کشور را در مسیر پیشرفت قرار می دهد

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس بیان این که بهره گیری از رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب، استعانت از رهنمودهای امام راحل و شهدای گرانقدر می تواند نظام اسلامی را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دهد، گفت: امیدواریم سالی را با خدماتی ماندگار و خبرهایی خوش برای مردم و حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه داشته باشیم.
يوسفيان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت بهار طبیعت اظهار داشت: ضرورت دارد از فرصت ها در راستای تعالی و تکامل خود بهره گیری شایسته ای داشته باشیم.


وی خاطرنشان کرد: بهار طبیعت آغازی برای طراوت، اعتدال و شادابی و فرصتی برای بهره گیری از مواهب طبیعی و نعمت های خداوند متعال است که آن را در اختیار ما قرار می دهد.


یوسفیان ملا تصریح کرد: آمدن بهار فرصتی شایسته برای تغییر و تحول درونی انسان، حرکت در مسیر بهره گیری از تعالیم والای خداوندی و پیشرفت و تعالی انسانی است.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس ادامه داد: بهار جلوه گاه حضرت حق است که با آمدن بهار و دیدن سرسبزی طبیعت و زیبایی شهرها و روستاها، بیش از پیش به عظمت و شکوه خداوند متعال پی برده و در مسیر شکرگذاری از نعمت های بیکران پروردگار متعال گام برمی داریم.


رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس خاطرنشان کرد: سالی که گذشت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در آزمون بزرگ انتخابات سربلند بیرون آمده و با حضور پرشور و گسترده خود زمینه اقتدار و عزت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم کردند.


وی خاطرنشان کرد: مردم قدرشناس شهرستان آمل این بار نیز مانند دوره های گذشته با انتخاب اینجانب، تکلیفم را صد چندان کردند و ضرورت دارد تلاش کنیم تا براساس عهد و پیمانی که با این مردم بستیم در راستای تحقق حقوق مردم شریف و قدرشناس و فراهم سازی زمینه های توسعه پایدار تمام تلاش و همت خود را به کار گیریم.


 یوسفیان ملا با بیان این که بهره گیری از منویات ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی،  استعانت از رهنمودهای امام راحل و شهدای گرانقدر می تواند نظام اسلامی را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دهد، گفت: امیدواریم سالی را با خدماتی ماندگار و خبرهایی خوش برای مردم و حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه داشته باشیم.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با اشاره به این که خدمت به مردم امری ارزنده و والا است، بیان داشت: نیاز است برای رفع مسائل و مشکلات مردم و تحقق حقوق آنان از تمام ظرفیت ها و فرصت ها استفاده شایسته ای داشته باشیم تا بتوانیم خدمت گزار واقعی آنان باشیم./1314/202/ب2

ارسال نظرات