۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۳۲۱۲۶۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

زندگی بر اساس خدامحوری انسان را به اوج رضایت الهی می‌رساند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: اگر زندگی‌های ما بر اساس خدامحوری باشد، به اوج رضایت الهی می‌رسیم و آن‌هایی که در دفاع از دین خدا، از هیچ‌کس جز خدا، هراسی ندارند، انسان‌هایی سعادتمند هستند.
سروستاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، عصر امروز در همایش طلیعه حضور ویژه طلاب جدیدالورود مدارس علمیه خواهران استان بوشهر، گفت: مؤمن برای مؤثر بودن و تبلیغ دین و خدمتگزاری در جامعه، علاوه بر علم و عمل، به توفیق الهی هم محتاج است.

 

وی افزود: هر کس برای رضای خدا آموزشی ببیند و آن آموخته‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهد، سپس به خاطر خدا، به آن عمل کند و به دیگران هم یاد بدهد، انسان بزرگی می‌شود و درجات عالی را کسب می‌کند که نمونه بارز آن پیامبران الهی و ائمه معصومین هستند.

 

حجت‌الاسلام سروستانی اظهار داشت: خیلی‌ها علم دارند ولی علم آن‌ها برای خدا نیست، بلکه برای رسیدن به مقام دنیایی است و شاید به هدف خود برسند، اما در انتها با دستی خالی به دیار آخرت سفر می‌کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: اگر زندگی‌های ما بر اساس خدامحوری باشد، به اوج رضایت الهی می‌رسیم و زندگی حضرت زهرا(س) گواهی بر این مدعا است که در دفاع از حریم ولایت، تازیانه می‌خورد و فرزندان خود را برای دفاع از اسلام تربیت می‌کرد و به همین دلیل مورد رضایت الهی واقع می‌شد.


وی تأکید کرد: آن‌هایی که در دفاع از دین خدا، از هیچ‌کس جز خدا، هراسی ندارند، انسان‌هایی سعادتمند هستند.
سروستانی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) به‌عنوان یک مبلغ دینی، مقابل دولتی که پشتیبانی همه استکبار را داشت، قیام کرد و جهانی را متحول ساخت که این از خدامحوری زندگی ایشان نشأت می‌گیرد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به الگوهای تبلیغی برای طلاب، بیان داشت: قرآن کریم، بهترین و کاربردی‌ترین روش‌ها را توصیه می‌کند و از طریق عقل، استعداد، استدلال درست، مطالعه به‌گونه‌ای که مخاطب را تحت تأثیر خود قرار دهد، موفقیت در تبلیغ را تضمین می‌کند.


وی اضافه کرد: همچنین با ابراز محبت، پند، اندرز، تشویق، عطوفت و مهربانی می‌توان دیگران را به راه راست هدایت کرد.

 

حجت‌الاسلام سروستانی گفت: تلاش در راه شناخت سیره حضرت فاطمه(س) نه ‌تنها برای زنان، بلکه برای مردان جامعه اسلامی، می‌تواند تأثیرگذارترین باشد و جامعه را به ‌سوی روشنایی هر چه بیشتر سوق دهد./846/202/ب2

ارسال نظرات