۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۳۲۰۴۲۳
نماینده خبرگان رهبری:

پیروزی واقعی منتخبان، عمل به وعده‌ها است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: تبدیل رقابت به رفاقت، دوستی و خدمتگزاری از مهم‌ترین ویژگی های منتخبان بوده و باید آن را پس از انتخاب شدن عملی کنند.
حجت الاسلام والمسلمين پورمحمدي امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار مسؤولان کمیته امداد شهرستان مراغه، اظهار داشت: نهاد مقدس و انقلابی کمیته امداد امام خمینی(ره) از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای رفع محرومیت از جامعه اسلامی تشکیل شده است.


وی با بیان این‌که محرومیت‌زدایی یکی از مهم‌ترین اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایران بوده است، ادامه داد: تلاش کمیته امداد در زمینه رسیدگی به نیازمندان جامعه، عبادتی ارزشمند است، چراکه کمک به ضعفا عبادت بوده و این نهاد تا حدود بسیار بالایی رضایتمندی مردم و مسؤولان را کسب کرده است.


امام جمعه مراغه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که انتخابات چهره جمهوریت نظام اسلامی است، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون 36 انتخابات در کشور برگزار شده که این مساله نشان دهنده جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، شرکت حدود 62 درصد مردم ایران در این انتخابات سبب افزایش ضریب امنیت کشور شد.


وی ادامه داد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، این نظام یک نظام مردم سالاری دینی بوده و مردم با شرکت در انتخابات به صورت مستقیم در تعیین سرنوشت کشور خود تصمیم گیری و تصمیم سازی می کنند، انتخابات هفتم اسفند رای گیری دو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بود و انتظار می رود که منتخبان عمل به وظایف خود را سرحوله کارهایشان قرار دهند.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی تصریح کرد: منتخبان مردم وقتی پیروز میدان هستند که به وظایف خود عمل کنند، عمل به وظایف از سوی یک منتخب مهم ترین رکن و نشان دهنده مسؤولیت پذیری وی بوده و در این صورت منتخبان و نمایندگان مردم می توانند به نوعی از مردم قدردانی کنند.


عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که در برخی از حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی انتخابات به دور دوم کشیده شد، گفت: تا برگزاری دور دوم نیز نامزدهای این انتخابات باید با وجود معرفی برنامه های خود در زمان قانونی تبلیغات، احترام و شان رقیبان خود را حفظ کنند، قانونمداری و اخلاق مداری از مهم‌ترین ویژگی های نامزد مجلس شورای اسلامی بوده که باید توسط تمامی نامزدها حفظ شود.


امام جمعه مراغه حمایت از منتخبان را مهم‌ترین وظیفه مردم در دوران پس از انتخابات عنوان کرد و اظهار داشت: تبدیل رقابت به رفاقت، دوستی و خدمتگزاری از مهم ترین ویژگی های منتخبان بوده و باید آن را پس از انتخاب شدن عملی کنند./935/203/ب1

ارسال نظرات