۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۳۲۰۳۲۸
نماینده مردم قم در مجلس:

رهنمودهای مراجع تقلید نصب العین نمایندگان مردم قم در مجلس است

خبرگزاری رسا - نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حفظ ارزش ها آرمان انقلاب و نظام به عنوان اصلی ترین وظیفه نماینده مجلس، گفت: خدمت به مردم به ویژه در مسائل اقتصادی و معیشتی در دستور کار ما قرار داد و ما تمام تلاش خود را در این زمینه خواهیم کرد.
اميرآبادي نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، احمد امیرآبادی‌فراهانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری دو نماینده منتخب مردم قم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با حضور در بیت حضرت آیت الله نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت و گو کردند.

 

در ادامه این نشست امیرآبادی ضمن تقدیر و  تشکر از تشویق حضرات آیات عظام برای حضور مردم در انتخابات، ابراز داشت: در واقع مردم هم به ندای مراجع لبیک گفتند و از این بابت مردم کار خودشان را تمام کردند و الان نوبت ما است.

 

وی افزود: با توجه به رأی خوبی که مردم عزیز قم به ما دادند، مسؤلیت ما سنگین تر شد، از این رو با کمک نمایندگان مردم قم برای حل مشکلات استان و رفع دغدغه های مراجع تلاش خواهیم کرد.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حفظ ارزش ها آرمان انقلاب و نظام به عنوان اصلی ترین وظیفه نماینده مجلس، تصریح کرد: خدمت به مردم به ویژه در مسائل اقتصادی و معیشتی در دستور کار ما قرار داد و ما تمام تلاش خود را در این زمینه خواهیم کرد.

 

وی در پایان با اشاره به وضع نامطلوب خانواده در قم تأکید کرد: در مسائل مربوط به خانواده و طلاق مشکلاتی وجود دارد؛ در این راستا سعی می کنیم با همفکری و با استفاده از رهنمودهای مراجع معظم تقلید و نصب العین قرار دادن این رهنمودها اقداماتی را انجام دهیم. /1330/پ203/ج

ارسال نظرات