۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۳۲۰۳۲۶
حجت الاسلام ذوالنور:

مردم با حضور پر شور در انتخابات دعوت رهبری را لبیک گفتند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به حضور حماسه ساز مردم در انتخابات گفت: مردم با مشارکت حداکثری خود به فرمان رهبری معظم و مراجع تقلید پاسخ به مثبت دادند به گونه ای که بنابر آمار اعلام شده میزان حضور مردم دراستان قم نسبت به جمعیت خود از کل کشور بیشتر بوده است.
حجت الاسلام رمضانعلي کلاته دبير تشکل فراگير تبليغ گروهي طلاب حجت الاسلام ذوالنوري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، احمد امیرآبادی‌فراهانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری کاندیدای منتخب مردم قم در مجلس دهم ، با حضور در بیت حضرت آیت الله نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت و گو کردند.

 

حجت الاسلام ذوالنوری در این نشست گفت: مردم با مشارکت حداکثری خود به فرمان رهبری معظم و مراجع تقلید پاسخ به مثبت دادند به گونه ای که بنابر آمار اعلام شده میزان حضور مردم دراستان قم نسبت به جمعیت خود از کل کشور بیشتر بوده است.

 

وی با اشاره به اهمیت زیاد شهر قم در کشور اظهار داشت: قم خیزشگاه اهل بیت(ع) و انقلاب است و مردم این شهر نیز همیشه الگو بوده اند و اهمیت ویژه قم به جهت حضور مراجع تقلید در آن است.

 

حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به حضور حماسه ساز مردم در انتخابات تصریح کرد: ما خودمان را سرباز نظام می دانیم و سعی خواهیم کرد که از دغدغه های رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید در شهر قم کم کنیم و با توجه به پتانسیل های خوب این شهر در حل مشکلات گام برداریم.

 

وی تصریح کرد: ما به عنوان سربازان ولایت این آمادگی را داریم که در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و پوشاندن لباس قانون برای حل مشکلات کشور تلاش های خوبی را داشته باشیم./1330/پ203/ج1

ارسال نظرات