۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۳۱۹۴۹۹
امام جمعه ارومیه مطرح کرد؛

ضرورت تبلیغ و ترویج مباحث مربوط به انفاق در بین مردم

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ارومیه گفت: تبلیغ مباحث مربوط به انفاق و احسان به فقرا و یادآوری آن به ملت، تاثیر بسزایی در نگرش مردم دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمين قريشي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در دیدار مدیر کل و امدادگران کمیته امداد امام خمینی استان، گفت: افزایش رشد چند درصدی کمک های مردمی نسبت به سال های قبل به معنای عملکرد مثبت نیروهای کمیته امداد است.

 


حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: رشد کمک های مردمی حاکی از تلاش کمیته امداد و بالا بودن ایمان مردم است.

 


وی با اشاره به یادآوری مداوم مباحث مربوط به انفاق بر مردم، گفت: باید در قالب های گشاینده، مسأله انفاق را به مردم بازگو کنیم.

 


حجت الاسلام والمسلمین قریشی ضمن اشاره به شاخصه های انسان موحد ابراز کرد: انسان موحد دومشخصه اصلی دارد؛ یکی نماز و دیگری زکات و احسان به فقرا.

 


وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز، دستگیری از نیازمندان را مورد تاکید قرار داد و افزود: صدقه دادن و دستگیری از محرومان، خشم خدا را فرو می نشاند.

 


امام جمعه ارومیه، ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران کمیته امداد یادآور شد: برخی از مشاغل از جمله موسسه های کمیته امداد به جهت رفع مشکل مردم خداپسندانه هستند.

 


حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: چنانچه کارکنان کمیته امداد در حد وسع خود در این عمل خداپسندانه شریک شوند، تاثیرگذاری بیشتری روی مردم خواهند داشت./936/202/ب1

ارسال نظرات