۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۳۱۸۹۷۶
تا این لحظه اعلام شد؛

مشارکت 61 درصدی مردم مازندران در انتخابات

خبرگزاری رسا ـ استاندار مازندران دقایقی قبل در جمع خبرنگاران از شرکت بیش از یک میلیون و 400 هزار مازنی در انتخابات خبر داد.
استاندار مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، ربیع فلاح، استاندار مازندران دقایقی قبل در جمع خبرنگاران از شرکت بیش از یک میلیون و 400 هزار مازنی در انتخابات خبر داد.

 

وی میزان واجدین شرایط رأی دادن در مازندران را دو میلیون 235 هزار نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون بیش از 61 درصد این واجدین شرایط رأی خود را به صندوق انداختند.

 

پیش بینی حتمی مشارکت گسترده مردم مازندران

استاندار مازندران با بیان این که به حتم میزان مشارکت مردم تا اعلام نتایج نهایی افزایش چشمگیری خواهد یافت، خاطرنشان کرد: مردم استان همانند سال 92 حماسه ساز خواهند شد.

 

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این که بر اساس گزارش های دریافتی از شهرستان ها صفوف مردم رأی دهنده همچنان گسترده و متراکم است، تصریح کرد: با توجه به تمدید زمان اخذ آرا تا ساعت 21 امشب به حتم میزان مشارکت مردم از افزایش چشمگیر تری برخوردار خواهد شد.

 

فلاح با تأکید براین که مجریان برگزاری انتخابات با آرامش به کار خود در شعب صندوق های رأی ادامه دهند، تصریح کرد: مسؤولان شعب هیچ عجله ای در اخذ آراء نداشته باشند و اگر نیاز باشد زمان رأی گیری مجدداً تمدید خواهد شد.

 

استاندار مازندران با بیان این که میزان مشارکت با توجه به این که بسیاری از واجدان شرایط رأی دادن عصر امروز در شعب اخذ رأی حاضر شدند، افزود: با توجه به گزارشاتی که از شعب اخذ رأی می رسد میزان استقبال مردم همچنان در حال افزایش است.

 

وی با اعلام این که صندوق‌های سیار در حوزه‌های روستایی و کوهستانی استان تجهیز و کسب آرا انجام شده است، گفت: با هماهنگی اعضای ستاد انتخابات، در صورت نیاز نسبت به تمدید زمان رای گیری اقدام می‌کنیم و اعتقاد داریم تا آخرین نفر در صندوق‌های رای باید از مردم رای گیری شود.

 

استاندار مازندران با اشاره به این که همه تمهیدات برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را در استان فراهم کردیم، افزود: از حامیان نامزدها می‌خواهیم همانند گذشته اخلاق انتخاباتی را در استان رعایت کنند.

 

فلاح با بیان این که انتخابات در مازندران به صورت قانونی و شفاف برگزار شده است، گفت: تلاش شود تا در جهت توسعه و رونق اقتصادی کشور بین منتخبان صورت گیرد./950/202/ب1

ارسال نظرات