۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۳۱۸۶۷۱
مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون:

حضور حداکثری مردم در انتخابات بیانگر قدرت نظام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون شهرری، گفت: حضور حداکثری مردم به مثابه حمایت از نظام و انقلاب اسلامی است و این امر نوعی تکلیف شرعی بوده که عموم مردم در روز جمعه 7 اسفند با حضور جدی خود این امر واجب را ادا می‌کنند.
حضور حداکثری مردم در انتخابات بیانگر قدرت نظام است

نرگس یاوران مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) شهرری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جایگاه اثرگذار و بی‎بدیل مجلس خبرگان در کشور، گفت: رهبر معظم انقلاب مجلس خبرگان را به عنوان مهم‌ترین رکن نظام اسلامی معرفی کردند.

 

وی افزود: از وظایف مهم مجلس خبرگان، انتخاب و تشخیص رهبر است و این افراد افزون بر فقاهت باید به مسائل اجتماعی و سیاسی نیز آگاه باشند تا بتوانند فرد فقیه، عادل، مدبر، مدیر و شجاع را از دیگر افراد تشخیص دهند.

 

مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) با اشاره به خصومت و دشمنی آشکار دشمنان با انقلاب اسلامی و تبلیغات تخریبی شبکه‌های BBC علیه افراد انقلابی و نامزدهای مجلس خبرگان، ابراز کرد: هدف از هجمههای شبکه‌های انگلیسی به نامزدهای انقلابی ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است تا بتواند به سهولت به اهداف شوم خود دست یابند.

 

یاوران ادامه داد: امروز طیف وسیعی از جریان‎های ضد انقلاب در خارج از کشور با تبلیغات گسترده خود درصدد تخریب افراد اصلح و همچنین تبلیغ افراد غیر متعهد هستند تا بتوانند به این جمع مهم نفوذ کنند.

 

وی مشارکت جدی و حداکثری مردم را در هر دو انتخاب مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: حضور حداکثری مردم به مثابه حمایت از نظام و انقلاب اسلامی است و این امر نوعی تکلیف شرعی بوده که عموم مردم در روز جمعه 7 اسفند با حضوری جدی خود این امر واجب را ادا می‌کنند.

 

مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) با اشاره به اینکه شرکت درانتخابات بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: حضور یکپارچه مردم در 7 اسفند پای صندوق‌های رأی نشان از صلابت و مجد مردمی دارد و مشت محکمی بر دهان دشمنان یاوه باف این نظام وارد می‌کنند.

 

وی افراد متعهد و رنج کشیده‌ای که درد مردم را لمس کرده باشند و با سختی آنان آشنا باشند را شایسته انتخاب دانست و اظهار داشت: چنین اشخاصی برای رفع مشکلات مردم با جان و دل کار می‌کنند و در رفع دشواری‌های معیشت و ساماندهی زندگی مردم تلاشی وافر و خالصانه دارند./813/302/ب1

ارسال نظرات