۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۳۱۷۴۲۲
فرمانده تیپ 83 امام صادق تأکید کرد؛

ضرورت تبیین هدف فتنه گران از نفوذ در پست های کلیدی کشور

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام طبی فر با طرح این پرسش که کسانی که در فتنه علیه نظام شعار می دادند امروز در پست های کلیدی چه می کنند، گفت: باید برای مردم تبیین شود هدف فتنه گران از نفوذ در پست های کلیدی نظام چیست.
حجت الاسلام حسين طيبي فر، فرمانده تيپ امام صادق(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سومین گردهمایی یک روزه طلاب و روحانیان بسیجی خراسان رضوی با عنوان «پرچمداران بصیرت» امروز در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.


حجت الاسلام حسین طیبی فر، فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) در این همایش گفت: پس از رحلت امام خمینی(ره) و انتصاب رهبر معظم انقلاب به ولایت فقیه، برخی با ایشان زاویه گرفته و تا براندازی نظام پیش رفتند.


وی این زاویه را حاصل تفکرات لیبرایستی دانست و افزود: این تفکر لیبرالی با تفکر ولایی همخوانی ندارد و فتنه هایی مانند 88 و کوی دانشگاه را رقم می زند. این تفکر در دوره اصلاحات منجر به این شد که فردی در رأس امور اجرایی رسما اعلام کرد ما هیچ راهی برای پیشرفت نداریم مگر این که تفکر غربی پیدا کنیم.


فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) با بیان این که حامیان لیبرالیسم همیشه در انتخابات دنبال این بودند و اکنون هم هستند که کسانی را بفرستند که راه را برای نفوذ دشمن باز کنند، تصریح کرد: اگر هدایت های رهبری و هشیاری مردم نبود این تفکر و حامیان آن موفق می شدند.


حجت الاسلام طیبی فر با بیان این که امروز دشمن در پی اعمال نفوذ در انتخابات است، بر ضرورت تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای مردم تأکید و اظهار کرد: بصیرت به معنای رؤیت نیست بلکه خواندن دست دشمن و عقبه و پشت صحنه او است.


وی، وظیفه امروز طلاب و روحانیان را بسیار سنگین توصیف و خاطرنشان کرد: اگر مجلسی تشکیل شود که نوکر غرب و در پی اشرافیت باشد این خیانت به نظام است. 


کسانی که در فتنه علیه نظام شعار می دادند امروز در پست های کلیدی چه می کنند؟
فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) با طرح این پرسش که کسانی که دیروز در فتنه، علیه نظام شعار می دادند امروز در پست های کلیدی چه می کنند؟، افزود: اگر هم کسی بخواهد این ها را حذف کند فریادشان بلند می شود. باید برای مردم تبیین شود هدف فتنه گران از نفوذ در پست های کلیدی نظام چیست.

 

حجت الاسلام طیبی فر یادآور شد: مردم باید دفت کنند چه کسانی حامی لیست های کاندیداها هستند؟ اگر فتنه گرها و غرب گرایان آن ها را حمایت می کنند آن کاندیداها بفهمند یا نفهمند در پازل دشمن کار می کنند.


وی ادامه داد: امروز به خاطر بیداری مردم ایران و رهنمودهای رهبری، پرچم انقلاب در گوشه و کنار دنیا بلند است؛ مراقب باشیم دست بیگانه نیفتد./930/202/ب1

ارسال نظرات