۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۳۱۷۳۶۸
امام جمعه بخشایش:

مردم با انتخاب اصلح مجلس انقلابی تشکیل دهند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام غفاری گفت: ملت ایران اسلامی افزون بر حضور گسترده در انتخابات آتی، با دقت و آگاهی کامل و شناخت کاندیداها با توجه به اهمیت مجلس باید به انتخاب اصلح دست بزنند و مجلس انقلابی نه مرعوب آمریکا تشکیل دهند.
حجت الاسلام غفاري خطيب جمعه بخشايش

حجت الاسلام عبدالغفار غفاری ثانی، امام جمعه بخشایش، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به اهمیت انتخابت مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی از نهادها و قوه های مهم کشور بوده و از اهمیت ویژه ‌ای برخوردادر است؛ مجلس ریل گذار دولت است.

 


وی ادامه داد: مجلس هم از لحاظ قوانین، هم از لحاظ ریل‌گذاری برای حرکت دولت ها هم در مسائل بین‌المللی از اهمیت بسیاری برخوردار است، مجلس شورای اسلامی به تعبیر امام راحل در رأس امور است و آن از جهت قانون گذاری است، از این رو باید در این مورد توجه ویژه‌ای مبذول داشت.

 


امام جمعه بخشایش با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی افزون بر حضور گسترده در انتخابات آتی، با دقت و آگاهی کامل و شناخت کاندیداها با توجه به اهمیت مجلس باید به انتخاب اصلح دست بزنند و مجلس انقلابی نه مرعوب آمریکا تشکیل دهند.

 


وی با بیان این‌که الگوی مجلس و نمایندگان را می توان شهید مدرس دانست، تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اعتقاد به مبانی اسلام و انقلاب شهید آیت الله مدرس را الگوی رفتاری خود در این نهاد مهم قرار دهند، مدرس با استکبار سازش نداشت.

 


حجت الاسلام غفاری در ادامه اهمیت مجلس خبرگان رهبری را مورد اشاره و تأکید کرد قرار داد و ابراز داشت: کلید حرکت انقلاب در دست رهبری است، مجلس خبرگان نیز با انتخاب رهبر که مهم ترین مسأله کشور است و سیاست های کشور در دست اوست، سرو کار دارد.

 


وی با بیان این‌که مجلس خبرگان باید مجلسی مستقل، آزاد و شجاع باشد، تأکید کرد: مردم همچنین در انتخاب خبرگان دقت و توجه بیشتری را داشته باشند، چرا که مجلس خبرگان رهبری با مهم ترین مسأله کشور ارتباط دارد، از این رو حساسیت این مجلس از همه بیشتر است.

 


امام جمعه بخشایش تصریح کرد: ملت با حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و با انتخاب کاندیدای اصلح بار دیگر در برابر توطئه های دشمنان خواهند ایستاد و دشمن را ناکام و ناامید خواهند گذاشت./854/302/ب1

ارسال نظرات