۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۳۱۶۱۴۱
همزمان با سراسر کشور؛

فریاد الله اکبر در 67 نقطه مازندران طنین انداز شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سراسر کشور فریاد الله اکبر در 67 نقطه مازندران طنین انداز شد.
  22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همزمان با سراسر کشور فریاد الله اکبر در 67 نقطه مازندران طنین انداز شد.

 

بر اساس این گزارش، مردم ولایت مدار شهرهای مختلف مازندران همزمان با موج خروشان ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن از نخستین ساعات صبح امروز با حضور خیابان های شهرهای مختلف استان بار دیگر با آرمان های امام و رهبری تجدید بعیت کردند.

 

این گزارش می افزاید؛ مردم دیار علویان علیرغم همه مشکلات موجود در جامعه، بار دیگر در حمایت از آرمان های انقلاب، امام و رهبری به خیابان ها آمدند و با مشت های گره کرده فریاد الله اکبر سر دادند و به دنیا فهماندند که همچنان پشیبان انقلاب و ولایت هستند.

 

براساس این گزارش، در مرکز استان مازندران نیز مردم ولایت مدارو  همیشه در صحنه ساری از ساعت ها قبل یکپارچه در میدان‎های شهید قاسمی، ساعت و شهدا حضور یافتند تا همچون رودی به دریای با عظمت ملت ایران بپیوندند.

 

این گزارش می افزاید؛ مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه مازندران امروز نیز همانند گذشته با حضوری پر‌شور و با نشاط در راهپیمایی 22 بهمن ماه بار دیگر ‌اعلام کردند برخلاف آرزوی ضد‌انقلاب و رویاهای شیطانی جبهه استکبار و سلطه، پیشتازی «گفتمان انقلاب اسلامی» در عرصه‌‌ تحولات راهبردی در مقیاس منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را همچنان واقعیت مسلم و انکارناپذیر تاریخ معاصر قرار خواهد داد.

 

بر اساس این گزارش، مردم دیار علویان بار دیگر ثابت کردند با نصب‌العین قرار دادن رهنمودهای مقام عظمای ولایت تهدیدات دشمن را در حوزه‌های مختلف به فرصت‌های راهبردی برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های بلند خود تبدیل می‌کند.

 

به گزارش خبرنگار رسا، امروز همه آمده‎اند از هر قشر و طیفی، با هر نگاه و خواسته‎ای، با هر حزب و جناحی و با هر سلیقه و تفکری، امروز روز وحدت ملتی است که بر سر آرمان‎های خود با قدرت‌های نامشروع معامله و مذاکره نمی‎کند.

 

مردم دیار طبرستان همچون سایر مردمان ایران اسلامی امروز با غرور و افتخار هر چه تمام‎تر پای میعادگاه‎های یو‌م‎الله 22 بهمن حاضر شدند تا بر همه طراحان قطع‌نامه‎های ننگین و ساختگی ضد اسلامی ایرانی ضربه دیگری بزنند.

 

سی و هفتمین بهار پیروزی انقلاب را در حالی جشن می‎گیریم که بر قله‎ عزت و شرافت ایستاده‎ایم، مردم طبرستان آمده‎اند تا بگویند ما انقلاب را با دیگر برادران خود در سراسر ایران اسلامی به پیروزی رسانده‎ایم و برای حفظ آن نیز خودمان و فرزندان‌مان پای کار هستیم، هر جا که لازم باشد بدون هیچ برنامه و طراحی و اتاق فکر، وارد عرصه می‎شویم و از ایمان و اعتقادات و اهداف خود پاسداری می‎کنیم./950/202/ب1

ارسال نظرات