۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۳۱۵۸۷۵
امام جمعه گناباد:

استقلال کشور از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گناباد استقلال کشور را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران مستقل ترین کشور دنیا است و هیچ قدرتی توان زورگویی به ما را ندارد.
پيروزي انقلاب اسلامي

حجت الاسلام حسن صادقی نسب، امام جمعه گناباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به نقش روحانیت و امام در مبارزه با استبداد، گفت: امام خمینی رهبر انقلاب بودند و شاگردانی را تربیت کردند که همه تفکر امام را برای مبارزه با وابستگی طاغوت، استبداد داخلی و استعمار خارجی داشتند.

 

وی با اشاره به گسترش افکار و اندیشه های امام در همه نقاط کشور در زمان شروع نهضت ایشان، گفت: تا قبل از شروع نهضت ایشان برخی از دانشگاه ها انتقادهایی بر شاه داشتند اما جزیره ای عمل می کردند و قلمرو نفوذ فقط دانشگاه بود.

 

حجت الاسلام صادقی نسب اظهار کرد: امام خمینی مبارزات را توده ای کرد و همه شهرها و روستاها افکار انقلابی پیدا کردند و مردم احساس کردند که وظیفه دارند که به مبارزه با استبداد بپردازند.

 

امام جمعه گناباد افزود: وقتی فکر انقلابی و اندیشه سیاسی امام در همه مردم نفوذ کرد؛ همه افراد بپا خاستند و رژیم طاغوت را نابود کردند.

 

انگیزه دینی مهمت رین راز ماندگاری جمهوری اسلامی ایران است

وی به راز ماندگاری و تثبیت جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: رمز ماندگاری جمهوری اسلامی ایران پیروزی با دست خالی بود و انگیزه دینی از مهم ترین عواملی بود که موجب این پیروزی شد.

 


حجت الاسلام صادقی نسب افزود: اتحاد مردم، شکوفا شدن انگیزه معنوی و ولایت فقیه که موجب ایجاد انگیزه اسلامی و اتحاد بین مسلمانان شدند که در نتیجه انقلاب اسلامی پیروزی و تثبیت شد.

 

امام جمعه گناباد با تأکید بر انگیزه دینی مردم در انقلاب اسلامی ایران، ابراز کرد: مردم در دفاع مقدس، فتنه و تحریم با انگیزه دینی به صحنه آمدند و در حال حاضر نیز هر هجمه ای که بر علیه انقلاب اسلامی صورت گیرد، در صحنه حاضر هستند.

 

وی با اشاره به این که دشمن با تمام توان خود مبانی دینی و نسل جوان را نشانه رفته است، گفت: دشمن با توأم توان و با تهاجم و شبیخون فرهنگی که رهبر معظم انقلاب با عناوین مختلف هشدار دادند در پی تضعیف مبانی دینی نسل جوان است.

 

نفوذ و شبیخون فرهنگی از ابزارهای دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران است

حجت الاسلام صادقی نسب به ابزار دشمن در شبیخون فرهنگی اشاره و خاطرنشان کرد: با استفاده از شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی برنامه های ضد اسلامی را پیاده می کنند و با انواع شبهه و القاس آن ها به نسل جوان آن ها را تحت فشار قرار می دهد که از مهم ترین خطرات است.

 

امام جمعه گناباد نفوذ را یکی دیگر از ابزارهای دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: در برجام غرب عقب نشینی کرد اما در پسابرجام به دنبال نفوذ فرهنگی و اقتصادی است.

 

وی با اشاره به عملکرد ضعیف دولت در اقتصادی مقاومتی، گفت: رهبر معظم انقلاب از سال 89 به این امر تأکید داشتند اما دولت قبل و این دولت پیگیری های ضعیف در این خصوص داشتند.

 

حجت الاسلام صادقی نسب ضربه به تولید کنندگان داخلی را یکی از نگرانی ها در پسابرجام عنوان و اظهار کرد: یکی از نگرانی ها در پسابرجام واردات کالاهای خارجی است که نتیجه آن ورشکست شدن تولیدکنندگان داخلی و بیکاری در کشور می شود.

 

استقلال کشور از مهم ترین دستاوردهای انقلاب است

امام جمعه گناباد به دست آوردهای انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: دستاوردهای انقلاب دینی و معنوی است که احیاس نماز، قرآن و ارزش های دینی؛ افزایش آگاهی های دینی، گسترش کتاب و کتابخوانی و نیز افرایش بحث های فکری در دانشگاه ها و حوزه های علمیه از دست آوردهای دینی و معنوی انقلاب اسلامی است.

 

وی استقلال کشور را از مهم ترین دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران مستقل ترین کشور دنیا است و هیچ قدرتی توان زورگویی را ندارد.

 

حجت الاسلام صادقی نسب با اشاره به قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای قدرت نظامی بالایی است و در چند روز اخیر سربازان گمنام این مرز و بوم با دستگیری ملوانان آمریکایی که حریم آب های ایران را نقض کرده بودند این قدرت نظامی را به نمایش گذاشتند.

 

امام جمعه گناباد به دیگر پیشرفت های انقلاب اسلامی نسبت به قبل از انقلاب اشاره و اظهار کرد: از نظر بهداشتی، صنعت، راه ها، آب و برق و تلفن و دگیر امکانات در شهرها و روستاها نسبت به قبل از انقلاب پیشرفت های بسیار حاصل شده است./1310/302/ب1

ارسال نظرات