۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۳۱۵۵۶۵
مسؤول شورای هماهنگی گروه‌های تبلیغی مازندران:

طرح تبلیغی فجر بصیرت در مدارس بابل اجرایی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی گروه‌های تبلیغی مازندران با اعلام طرح تبلیغی فجر بصیرت، گفت: طرح تبلیغی فجر بصیرت با مشارکت 100 مبلغ دینی در سطح مدارس بابل در ایام دهه فجر برگزار می شود.
دهه فجر

حجت الاسلام حسین حسین زاده، رییس شورای هماهنگی گروه‌های تبلیغی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، در حاشیه  آغاز اجرای طرح تبلیغی فجر 38، گفت: دهه فجر دهه بالندگی و افتخار به انقلاب اسلامی است که بیداری و بالندگی را برای ملت ایران به ارمغان آورد و کاخ‌های بیداد و ستم را در هم شکست.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی نه تنها در سطح ملی منشأ اثر و تحولات وسیعی شد، بلکه این تحول و اثرگذاری را پس از 38 سال از عمر مبارک این انقلاب در سطح بین المللی شاهد هستیم.

 

مسؤول گروه تبلیغی حامیان ولایت مازندران با تأکید بر بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمنان ملت با انواع شبهه افکنی در صدد ناکارآمد جلوه‌دادن انقلاب اسلامی و کتمان دستاوردهای آن هستند.

 

وی ادامه داد: یکی از وظایف روحانیت و مبلغان دینی روشنگری درباره کارکرد انقلاب اسلامی و زودن غبارهای شبهه آفرینی دشمنان در سطح جامعه است.

 

حجت الاسلام حسین زاده با اعلام خبر اعزام بیش از 100 روحانی و مبلغ دینی در ایام دهه فجر به مدارس شهرستان بابل، تصریح کرد: با همت 30 روحانی و 70 مبلغ خواهر طرح فجر بصیرت 38 در سطح مدارس بابل در جهت روشنگری در بین نسل های جدید جامعه در خصوص انقلاب آغاز شده است.

 

وی افزود: تبیین ارزش‌های اسلامی، انقلابی و دیدگاه‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی در بین نوجوان و جوانان یکی از اهداف اجرای طرح فجر بصیرت است.

 

مسؤول گروه تبلیغی حامیان ولایت مازندران با اشاره به اهمیت دو انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: جهت حضور حداکثری و انتخاب اصلح، گروه تبلیغی حامیان ولایت اقدام به برگزاری مسابقه ای با عنوان اگر شما نماینده شهرتان در مجلس شورای اسلامی بشوید چه تصمیماتی می گیرید؟ کرده است.

 

وی ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند پاسخ های خود را در یک جمله تا تاریخ 30 بهمن به شماره 50001920 پیامک کنند.

 

حجت الاسلام حسین زاده با بیان اهدای جوایز به 14 نفر از برگزیدگان، گفت: این مسابقه با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان بابل برگزار می شود.

 

وی افزود: انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری مردم و انتخابی با بصیرت می‌تواند آینده نظام اسلامی را به سوی تعالی تضمین کند./1313/302/ب2

ارسال نظرات