۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۳۱۵۰۱۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

کاندیداها از تخریب و بداخلاقی انتخاباتی پرهیز کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که باید انتخابات در فضای سالم برگزار شود، گفت: کاندیداها در فضای سالم انتخاباتی، رقابت سالمی داشته و از هرگونه تخریب پرهیز کنند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار مسؤولان این شهرستان با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، با اشاره به این که در تاریخ هر ملتی روزهای فراموش‌ نشدنی وجود دارد، اظهار داشت: ایام پیروزی انقلاب اسلامی برای ملت ایران روز های فراموش‌نشدنی برای همه ملت ها است.

 

وی با بیان این که نظام اسلامی در 37 سال گذشته علیرغم همه تلاش های دشمنان به پیشرفت های قابل توجهی در حوزه های مختلف دست یافته است، افزود: مسؤولان باید دستاوردهای بیش از سه دهه نظام الهی را برای مردم تشریح کنند. 

 

امام جمعه قائمشهر، دهه فجر را فرصت مناسبی برای بازنگری دوران انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: نهضت اسلامی با رهبری روحانیت و همراهی ملت ایران به پیروزی دست یافت.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری، بازنگری حوادث دوران انقلاب را سرشار از درس های بزرگ و کوچک عنوان کرد و بیان داشت: بازگشت به رویدادهای 37 سال گذشته و یادآوری آن می تواند درسی برای آیندگان باشد و همچنین مسیر راه را برای آنها هموار خواهد کرد. 

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که همه مردم با دست‌های خالی و مشت‌های گره ‌کرده در برابر نظام شاهنشاهی ایستادند، گفت: معجزه‌ای در این قرن پدید آمد و به‌حق روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران یوم‌الله نام گرفت.

 

امام جمعه قائمشهر با تاکید بر این که انسجام امروز و فردای ایران اسلامی با حرکت در مسیر ولایت است، تصریح کرد: باید قدر نعمت ولایت را دانسته و شکرگزار این وجود گرانقدر باشیم.

 

وی با بیان این که امام خمینی(ره) به حقیقت فرد ﺍﺳﺘﺜﻨﺎﻳﻲ ﺑﻮﺩﻧﺪ و ﺍﻳﺸﺎﻥ ﺩﺭ ﺳﺎﻳﻪ ﺑﻨﺪﮔﻲ ﺧﺪﺍ ﻭ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺑﺎ ﻧﻔﺲ ﺍﻣﺎﺭﻩ و داشتن ﺧﻮﺩ آﮔﺎﻫﻲ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻣﺮﺗﺒﻪ ﺭﺳﻴﺪﻧﺪ، افزود: معمار کبیر انقلاب ﺁن قدر آﻳﻨﺪﻩ ﻧﮕﺮﻱ ﻭ ژﺭﻑ ﻧﮕﺮﻱ ﺩﺍﺷﺘﻨﺪ ﮐﻪ همه رهنمودهایشان ﺗﺎﺯﮔﻲ ﺩﺍﺭﺩ که باید تدابیر ارزنده بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در برنامه های ما اجرایی شود.

 

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که انقلاب اسلامی با حضور مردم شکوفا شد، بیان کرد: امام راحل و مردم با دستان غیبی توانستند در مقابل استکبار مبارزه کنند، تا نظام شاهنشاهی را از بین ببرند و جهموری اسلامی شکل گیرد.

 

امام جمعه قائمشهر با تاکید بر این که امسال در 22 بهمن سالروز پیدایش انقلاب اسلامی حضور با شکوهی خواهیم داشت، افزود: همه در کنار هم، در راهپیمایی با شکوه انقلاب اسلامی حضور ارزشمندی خواهیم داشت.

 

امام جمعه قائم‌شهر درباره رد صلاحیت و احراز صلاحیت در انتخابات، تصریح کرد: باید همه به قانون پایبند باشند و ثبت‌نام کنندگانی که عدم احراز صلاحیت‌ آنها اعلام شد، بدانند 12 هزار نفر در انتخابات شرکت کردند که در مدت دوماه شورای نگهبان باید با دقت آنها را شناسایی می‌کرد، تا در آینده مردم به دلیل مشکلاتی از صلاحیت آنها گله‌مند نشوند.

 

وی بیان کرد:‌ شورای نگهبان براساس قانون رأی صادر می‌کند و نباید این اعضای متعهد به قانون را براساس حدس و گمان به صدور تصمیمات خطی و جناحی محکوم کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که باید انتخابات در فضای سالم برگزار شود، افزود: کاندیداها در فضای سالم انتخاباتی، رقابت سالمی داشته و از هرگونه تخریب پرهیز کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این‌که دشمنان می‌خواهند انتخابات را تضعیف کنند‌، اضافه کرد: خدمتگزاران این انقلاب نباید اجازه دهند تا دشمنان به اهداف خود برسند.

 

امام جمعه قائم‌شهر با تأکید بر این‌که اعضای شورای نگهبان هرگز گزینشی عمل نمی‌کنند، بیان کرد: اعضای شورای نگهبان از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری انتخاب شده‌اند و از شرایط لازم برخوردار هستند./950/202/ب1

ارسال نظرات