۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷
کد خبر: ۳۱۴۴۲۴
استاد حوزه و دانشگاه:

ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکا ندارد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکا ندارند و می دانند که آمریکا با مذاکرات به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی است.
حجت الاسلام سيدعباس ميرحبيبي

حجت الاسلام سید عباس میرحبیبی استاد حوزه و دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که طرف مقابل ایران در مذاکرات با ماهیت و هستی نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارد، گفت: دشمن هیچ فرصتی را برای ضربه زدن به ایران از دست نمی دهد.

 

وی افزود: بخش هایی از مذاکرات برای دشمن سودمند بود و آن خیر و برکتی که باید فراهم کند را به دنبال نداشت.

 

حجت الاسلام میرحبیبی با تأکید بر این که دشمن به دنبال سوء استفاده از برجام است، گفت: مسؤولان کشور باید در مواقع حساس از نفوذ دشمن جلوگیری کنند و ماهیت نظام را حفظ کنند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این که دشمن با فریب وارد کشور می شود، گفت: ملت ایران باید با حفظ روحیه انقلابی با دشمن مقابله کند.

 

وی با تأکید بر هوشیار بودن مسؤولان در نفوذ پسابرجام، گفت: تیم مذاکره کننده تلاش خود را انجام دادند و نتایج نسبتا مناسبی را به دست آوردند.

 

به گفته وی، ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکا ندارند و می دانند که آمریکا با مذاکرات به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی است، از این رو باید بر توان داخلی تمرکز کرد و اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب را اجرا کرد.

 

حجت الاسلام حلاجی با تأکید بر استقامت و خودکفایی، گفت: دندان دشمن باید منفعت بعد از برجام کنده شود و ما باید دشمن را فراموش نکنیم.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که حرکت ما باید با بی اعتنایی به دشمن باشد تا هیچ گونه وابستگی و انتظار نداشته باشیم، گفت: با هوشیاری و بصیرت، ایران اسلامی از نفوذ دشمن در امان می ماند./1307/303/ب3

ارسال نظرات