۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۳۱۳۶۳۲
در کربلای معلا صورت گرفت؛

حضور آیت الله جواهری در بعثهِ مقام معظم رهبری

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله جواهری از علمای نجف اشرف در سفری به شهر کربلای معلا و با حضور در بعثهِ مقام معظم رهبری با حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی، نماینده بعثهِ مقام معظم رهبری در عراق، دیدار و در خصوص مسائل مختلف فرهنگی گفت وگو کرد.
حضور آيت الله جواهري در بعثهِ مقام معظم رهبري در کربلاي معلي

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله جواهری از علمای نجف اشرف در سفری به شهر کربلای معلا و با حضور در بعثه مقام معظم رهبری با حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق، دیدار و در خصوص مسائل مختلف فرهنگی گفت وگو کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی در این دیدار با تبیین برنامه های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری و حضور زائران در عتبات عالیات، مسائل معرفتی و معنوی را برای زائران مهم و پراهمیت عنوان کرد.

 

وی همچنین از همکاری بسیار خوب تولیت عتبات مقدس در کربلای معلا و نجف اشرف جهت برگزاری مراسم های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در حرم اهل بیت علیهم اسلام تقدیر و تشکر کرد.

 

براساس این گزارش، آیت اله جواهری نیز با اظهار رضایت از برنامه های زائران ایرانی اظهار داشت : زائران باید علاوه بر آگاهی و شناخت نسبت به زیارت و مقام امام معصوم (ع) به بینش و باور نائل شوند به طوری که بعد از زیارت، در آنها تغییر رفتاری حاصل شود.

 

وی خدمت به زائران را کاری بسیار بزرگ و ارزشمند خواند و افزود: در میان مستحبات چیزی پراهمیت تر از خدمت به زائران و برآوردن حاجات مومنان نیست./1330/د103/ی

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات