۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۳۱۳۵۵۳
رییس سازمان حج و زیارت خبر داد؛

سطح کیفی خدمات زایران در عتبات افزایش می‌یابد

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان حج وزیارت، عتبات را ظرفیت و گنجینه بسیار مهم معنوی دانست و اظهار داشت: باید از تمامی خلاقیت ها و توانمندی ها برای افزایش اعزام زایران به عتبات بهره گرفت و سطح کیفی و کمی خدمات به عتبات را افزایش دهیم.
اوحدي

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست مدیران بعثه مقام معظم رهبری و عوامل ستاد شمسا و سازمان حج و زیارت با حضور سعید اوحدی، معاون وزیر و رییس سازمان حج و زیارت در کربلای معلا برگزار شد.

 

دراین جلسه رییس سازمان حج وزیارت با اشاره به شرایط عتبات، توصیه کرد که مسئولان مشکلات احتمالی را پیگیری و برای حل آن از تجربیات سال های گذشته استفاده کنند.

 

در این جلسه مدیران بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج وزیارت در گزارشی از حوزه مسئولیت خود، برنامه ریزی ها و هماهنگی های صورت گرفته برای حضور زایران ایرانی در عتبات عالیات را بیان کردند.

 

مهندس اوحدی، عتبات را ظرفیت و گنجینه بسیار مهم معنوی دانست و اظهار داشت: برای افزایش اعزام زایران ایرانی به عتبات برنامه ریزی جامعی را انجام خواهیم داد و تلاش می کنیم با استفاده از ایجاد بسته های مختلف زمینه حضور بیشتر زایران را فراهم کنیم.

 

وی یکی از مشکلات اعزام زایران به عتبات را نبود زیرساخت های لازم در عراق عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه کشور عراق درگیر جنگ های داخلی با تروریست ها است، به همین دلیل از نظر زیرساخت ها دچار مشکل است که امیدواریم در آینده نزدیک این مشکل برطرف شود.

 

رییس سازمان حج وزیارت، تصریح کرد: باید از تمامی خلاقیت ها و توانمندی ها برای افزایش اعزام زایران به عتبات بهره گرفت و سطح کیفی و کمی خدمات به عتبات را افزایش دهیم.

 

وی همچنین حضور کاروان های دانش آموزی و دانشجویی را فرصت بسیار مغتنم در سرزمین عتبات عالیات برشمرد و بر حمایت اعزام قشر جوان تاکید فراوان کرد./1330/د102/ی

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات