۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۳۱۳۵۰۲
امام جمعه ارومیه:

حضور پرشور مردم در انتخابات سبب ناامیدی دشمنان نظام می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، گفت: وظیفه ما این است که در مقابل دشمن سینه سپر کرده و با حضور پرشور خود در انتخابات دشمن را ناامید کنیم.
حجت الاسلام والمسلمين قريشي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین قریشی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه در حال حاضر تهاجمات فرهنگی به مملکتمان بسیار شدید شده است، گفت: ائتلاف های مختلف بر علیه ایران و نظام صورت می گیرد تا نظام مقدس جمهوری را از پا بیندازد.


وی افزود: هم اکنون کل کفر و کل اسلام در مقابل هم قرار گرفته اند و وضعیت ما نسبت به گذشته حساس تر شده است.


حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که در مقابل دشمن سینه سپر کرده و فهیم ترین، عاقل ترین، شجاع ترین و متدین ترین افراد را به عنوان افراد شایسته انتخاب کنیم.


خطیب جمعه ارومیه با اشاره به ایام‌الله دهه فجر، گفت: 22 بهمن یوم الله است و ایام الله روزهایی هستند که در آن اتفاقات عظیمی رخ داده و خدا در آن روزها قدرت نمایی کرده است.


حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی تاکید کرد: بر همه ما وظیفه است ایام دهه فجر را بسیار ارزشمند و شکوهمند برگزار کنیم و به جهانیان نشان دهیم که این نعمت عظیم و یاری الهی را فراموش نکرده ایم.


امام جمعه ارومیه با اشاره به رزمایش نیروهای دریایی نظام جمهوری اسلامی، گفت: نیروهای دریایی وسیع ترین رزمایش را در منطقه انجام داده و قدرتشان را به نمایش گذاشتند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: تمامی نیروهای مسلح و امنیتی امنیت را در جامعه حاکم می کنند.


حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز در شهر قزوین، گفت: ترویج نماز بهترین راه برای مقابله با آسیب های اجتماعی است.


وی خاطرنشان کرد: احیای نماز 90 درصد مشکلات اجتماعی را حل می کند و بر تمام مسؤولان نظام لازم است نماز را زنده نگه دارند.


امام جمعه ارومیه گفت: از جمله مواردی که تقوا را در وجود انسان تثبیت می کند متذکر شدن به مسائل اخروی است.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با حالت بیداری زندگی کنیم و غفلت ما را مشغول زندگانی دنیا نکند./936/201/ب1

ارسال نظرات