۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۳۱۳۴۹۰
امام جمعه خرم آباد:

پایبندی به قانون و رعایت حق الناس در انتخابات مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر توجه به قانون در مراحل برگزاری انتخابات، گفت: پایبندی به قانون و رعایت حق الناس در انتخابات مورد توجه قرار گیرد.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: انتخابات 7 اسفند امسال از اهمیت فراوانی برخوردار است.

 

وی با بیان این که انتخابات از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، افزود: گرامیداشت ایام دهه فجر باید مورد توجه قرار گیرد و دستاوردهای انقلاب تبیین شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان داشت: قدرت و اقتدار ایرانی اسلامی در عرصه بین المللی از دیگر دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است.

 

فضای انتخابات بر گرامیداشت ایام دهه فجر حاکم نشود

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که نباید فضای انتخابات بر مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی حاکم شود، اظهار داشت: در جهت برگزاری برنامه های دهه فجر باید دستگاه های اجرایی و فرهنگی برنامه ریزی جامع و کاملی داشته باشند.

 

وی از جلوه‌های حضور مردم را حضور گسترده در عرصه انتخابات بیان کرد و افزود: مردم باید با دقت نمایندگان خویش را انتخاب و افراد اصلح را برای ورود به مجلس انتخاب کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که در عرصه انتخابات دو سنگر مهم و کلیدی نظام، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به دست افرادی به عنوان نماینده های مردم سپرد می شود، یادآور شد: دقت و هوشیاری در انتخاب افراد اصلح ضروری است.

 

پاسداری از دستاوردهای انقلاب وظیفه نمایندگان مجلس است

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: باید نمایندگانی از سوی مردم برگزیده شوند که در جهت تحقق ارزش های انقلاب و اسلام گام برداشته و بتوانند از دستاوردهای عظیم انقلاب نورانی پاسداری کنند.

 

وی در ادامه با تأکید بر این که پایبندی به قانون و رعایت حق الناس در طول برگزاری انتخابات باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد، گفت: در تمام مراحل برگزاری انتخابات و اعلام نتایج باید به قانون مداری توجه شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان کرد: این حضور از مهم ترین عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی است.

 

وی در ادامه با بیان این که باید در برابر دسیسه های دشمن در عرصه انتخابات هوشیار بود، اظهار داشت: دشمن در قالب دسیسه های مختلف به دنبال جلوگیری از انتخاب فرد اصلح است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که دشمن در قالب دسیسه های گوناگون در تلاش است افراد وابسته به خود را بر سنگر مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بنشاند، عنوان کرد: با رعایت قانون باید جلوی اقدامات جریان های سیاسی که به دنبال کوبیدن ارکان نظام هستند، گرفته شود.

 

موفقیت در عرصه اقتصادی در گرو پیروی از سیاست اقتصاد مقاومتی است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به سفر رییس جمهور به اروپا، گفت: این سفر دستاوردهای ارزشمندی داشت و فصل جدیدی از روابط  اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ایران و اروپا را باز کرد.

 

وی با بیان این که با روابط اقتصادی بین ایران و اروپا، نباید سیاست اقتصاد مقاومتی فراموش شود، اظهار داشت: موفقیت در عرصه اقتصادی در گرو پیروی از سیاست اقتصاد مقاومتی است، باید با هوشیاری در پی افزایش تولید و پیروی از سیاست اقتصاد مقاومتی باشیم./9451/201/ب1

ارسال نظرات