۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۳۱۲۹۶۹

نخستین جلسه ستاد برگزاری جشن‌های میلاد نور در تهران تشکیل شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین جلسه ستاد برگزاری جشن‌های ایام میلاد نور با حضور رییس ستاد برگزاری جشن‌های میلاد نور و مسؤولان این ستاد در دفتر مرکزی بنیاد بین‌المللی غدیر تهران برگزار شد.
ظريف منش

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین ظریف منش در نخستین نشست برگزاری جشن‌های ایام میلاد نور اعلام کرد، مراسم های ایام میلاد نور با هدف تبیین و ترویج آموزه‌های علوی و معرفی امام جواد(ع) به نسل جوان از 9 تا 13 رجب در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر درباره برنامه‌های ایام میلاد نور در ماه رجب اظهار داشت: بنیاد بین‌المللی غدیر در راستای تحقق اهداف خود مجموعه برنامه‌هایی از جمله برگزاری همایش‌های علمی پژوهشی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در دانشگاه‌ها و نهادهای اجرایی و فرهنگی، تولید محتوا و چاپ نشریه شمیم غدیر، تولید برنامه های کوتاه نمایشی با مشارکت صدا وسیما، برگزاری مراسم شب شعر و برگزاری جشن‌ها و... را برای این ایام در نظر گرفته است.

 

ظریف منش یکی دیگر از کارهای بزرگ در این ایام را برگزاری طرح ایتام اعلام نمودند که هر ساله با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

 

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر در ادامه  افزود: هدف از برگزاری جشن‌های ایام میلاد نور معرفی هر چه بیشتر شخصیت والا و بی‌نظیر و فضیلت‌های امیرالمؤمنین(ع)، تبیین و ترویج آموزه‌های علوی و آشنایی با شخصیت برجسته و ناشناخته امام جواد(ع) و معرفی حضرت علی(ع) به همه اقشار است.

 

رییس ستاد برگزاری جشن‌های میلاد نور گفت: سالروز ولادت حضرت امام محمد تقی(ع) تا روز ولادت امیرالمؤمنین(ع) به عنوان «ایام میلاد نور» نام‌گذاری شده است.

 

 مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر افزود: برگزاری این ایام فرخنده نه تنها باید همراه با جشن  و سرور باشد، بلکه گسترش معرفت نسبت به فضیلت‌ها، تبیین آموزه‌های علوی برای زندگی فردی، اجتماعی و حکومت‌داری و دعوت از همه مردم برای عمل به دستورات آن بزرگوار رسالتی است که بر دوش همه مسئولان و تمامی پیروان آن حضرت(ع) قرار دارد.

 

ظریف منش بیان داشت: برگزاری مراسم جشن میلاد در شب 13 رجب در مساجد، تکایا و مکان‌های مذهبی و بقاع متبرکه همراه با بیان فضایل امیرالمومنین(ع)، قرائت زیارت امین الله، از دیگر برنامه‌های این ایام است.

 

مدیر عامل بنیاد بین المللی اعلام کرد: طرح برگزاری ایام میلاد نور و برنامه‌های میلاد جواد الائمه(ع) و امیرالمومنان(ع) تهیه شده و به تمامی استان‌ها طی دو سه روز آینده اعلام خواهد شد./807/102/ب2

 

منبع: روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر

ارسال نظرات