۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۳۱۲۸۹۱
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) خبر داد؛

اعزام دهمین کاروان عتبات عالیات دانشگاه بین المللی امام رضا

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) از اعزام دهمین کاروان دانشجویی به عتبات عالیات و کربلای معلی خبر داد.
عتبات عاليات

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمدرسول رمضانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، از از اعزام دهمین کاروان دانشجویی به عتبات عالیات و کربلای معلی خبر داد و گفت: از سال 89 اعزام کاروان عتبات عالیات آغاز شده و  امسال دهمین کاروان دانشجویی به کربلای معلی اعزام می شود.

 

وی ابراز کرد: این کاروان متشکل از 80 دانشجوی پسر است که به کربلا سفر می‌کنند تا از این فرصت ناب استفاده و ضمن بهره‌مندی از فواید معنوی از حضور در جمع دانشجویی استفاده کنند.

 

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به اینکه برگزاری نشست های فرهنگی و مراسم عزاداری در عتبه کاظمیه و علویه از برنامه های تدارک دیده شده برای این کاروان است، تصریح کرد: برخی از کارکنان این دانشگاه اعم از روحانی، مداح و مدیر، این کاروان را همراهی می‌کنند و به سخنرانی و مدیحه سرایی می پردازند.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) به چگونگی گزینش و انتخاب دانشجویان برای اعزام به عتبات عالیات اشاره کرد و افزود: برترین های علمی، فعالان فرهنگی و دانشجویان نمونه این دانشگاه انتخاب و به این سفر معنوی اعزام می شوند.

 

وی ابراز کرد: سال 89  اعزام این کاروان ها آغاز شد و  هزینه این سفر زیارتی از طریق هدایای دانشگاه و وام بلاعوض اهدایی از سوی تولیت آستان قدس رضوی تامین می شود.

 

رمضانی عنوان کرد: تا کنون 800  دانشجو در قالب 5 کاروان دختر و 5 کاروان پسر توفیق یافتند به زیارت حرم ابا عبدالله الحسین (ع) مشرف و از فیوضات معنوی این سفر خاطره انگیز بهره مند شوند.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) بیان کرد: دانشجویان پسر یکشنبه 4 بهمن ماه سال جاری به مدت یک هفته به این سفر روحانی اعزام شدند و دانشجویان دختر نیز فروردین ماه سال 95 به عتبات عالیات اعزام می شوند./1310/102/ب3

ارسال نظرات