۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۳۱۲۶۸۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

اقتصاد مقاومتی تنها را حفظ استقلال و قطع وابستگی کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه حفظ استقلال و جلوگیری از وابستگی به دیگران است، گفت: به حتم با تحقق این مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد بالندگی و شکوفایی نظام اسلامی خواهیم بود.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار اعضای خانه صنعت و معدن استان با اشاره به این که کشورمان پتانسیل بسیار بالایی در تولید دانش بومی دارد، گفت: پیشرفت های ایران اسلامی در بخش های مختلف با تلاش و همت جوانان ایرانی حاصل شده است.

 

وی با بیان این که جوانان ایران اسلامی با تولیدات بومی دنیا را مبهوت خود کرده اند، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز به پشتوانه همین جوانان پاک و انقلابی به یک کشور مقتدر در دنیا تبدیل شده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امام خمینی (ره) روح خودباوری را در ملت ایران اسلامی به ویژه نسل جوان زنده کرد، گفت: پیروزی انقلاب نشاط دوباره ای را در میان جوانان ایرانی ایجاد کرد، همین نشاط امروز موجب پیشرفت در حوزه های مختلف کشور شده است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که کشورمان در بسیاری از بخش های صنعتی، نظامی و پزشکی متکی به دانش بومی است، افزود: این دانش بومی در سایه ایمان و اعتقاد جوانان ایران اسلامی به خداوند متعال حاصل شده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که نسل جوان کشورمان مایه افتخار و عزت نظام اسلامی در عرصه های جهانی هستند، تصریح کرد: دانشمندان جوان ایرانی با وجود تحریم های شدید کشورهای غربی علیه کشورمان به علوم مختلفی دست یافته اند.

 

آیت الله طبرسی با تأکید بر فراهم کردن شرایط سرمایه گذاری بیشتر بخش خصوصی در عرصه اقتصادی کشور، ادامه داد: افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در کشور زمینه ساز توسعه اقتصادی ایران اسلامی را فراهم خواهد کرد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که دولت باید شرایط لازم را برای ایجاد فضای سرمایه گذاری و همچنین جلب و جذب بیشتر سرمایه گذاران فراهم کند، ادامه داد: رسیدن به نقطه مطلوب توسعه اقتصادی سبب می شود که تهدیدها و تحریم های دشمنان علیه نظام اسلامی بی اثر باشد.

 

وی افزود: برای رفع مشکلات و موانع تولید نیاز به تصویب قوانین حمایت از تولید داریم و این مستلزم این است که صنعت‌گران مشکلات و نیز راهکارها را به صورت شفاف مطرح کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به مشکلاتی که برخی از تولیدکنندگان با واردات مواجه هستند، تاکید کرد: جلوی بسیاری از واردات غیرضروری به کشور گرفته شود، در واردات محصولات باید دقت نظر شود تا تولیدکننده داخلی با مشکل مواجه نشود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به مسأله اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تحقق مطالبات معظم له در این خصوص بسیاری از مشکلات اقتصادی به ویژه در حوزه کشاورزی را نیز مرتفع خواهد کرد. 

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه حفظ استقلال و جلوگیری از وابستگی به دیگران است، ادامه داد: به حتم با تحقق این مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد بالندگی و شکوفایی نظام اسلامی خواهیم بود. 

 

وی با بیان این که اقتصاد نفتی نمی تواند مسیر بالندگی و شکوفایی را طی کند و کشور را به اهداف عالی برساند، گفت: تنها با تحقق اقتصاد مقاومتی ما می توانیم روی پای خود بیاستیم و مستقل بمانیم. 

 

امام جمعه ساری با بیان این که اقتصاد مقاومتی از متن و بطن اسلام و مبانی دینی ما است، تصریح کرد: نسخه های غربی و شرقی نمی تواند عامل پویایی و پیشرفت کشور باشد./950/202/ب1

ارسال نظرات