۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۸
کد خبر: ۳۱۱۸۰۰
استاد حوزه علمیه:

اربعین نشانه ظهور است/ عده‌ای در داخل به جریان انقلاب ضربه می‌زنند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ابوالقاسمی با انتقاد شدید از برخی رفتارهای غیر مسؤولانه، گفت: متأسفانه امروز عده‌ای در کشور راه افرادی را می‌روند که در مجلس ششم سمت داشتند.
حجت‌الاسلام محمود ابوالقاسمي، کارشناس مذهبي

به گزارش خبرنگار خیرگزاری رسا، حجت الاسلام محمود ابوالقاسمی، کارشناس برجسته مذهبی، شامگاه سه‌شنبه 29 دی ماه در مسجد امام زمان(عج) محله سیمتری جی، گفت: محبت اهل بیت اسباب رحمت را برای مسلمانان همراه خواهد داشت و ما شیعیان به این محبت افتخار می‌کنیم ضمن اینکه کافرین کسانی هستند که نمی‌خواهند نور خدا تجلی پیدا کند، باید توجه داشت که پوشاندن نور معنای اصلی کفر است و کافران همواره می‌خواهند نور حقیقت را خاموش کنند.



حجت الاسلام ابوالقاسمی با بیان مطلبی در مورد پیامبران، گفت: همواره بشر به واسطه معجزات پیامبران، با خدا آشنا شده است و کافرین و طاغوتیان هر زمان برای از بین بردن حقیقت، این افراد برگزیده را مورد هجمه قرار می‌دادند.



وی افزود:  دین زمانی به تمامی ادیان اضهار پیدا می‌کند که هنگامه ظهور است که دو جبهه حق و باطل کنار یکدیگر قرار می‌‌گیرند و همه اهل کتاب در صف اسلام و جبهه حق  قرار می‌گیرند.



محقق علوم قرآنی پیرامون داعش و کفار زمان، گفت: حقیقت وجودی اهل بیت و نور آشکاری که سایه‌بان مسلمانان است معاندین اسلام را بر آن داشته است تا با تمام قوای خود به مخالفت آشکار با اسلام بپردازند.



استاد حوزه علمیه با اشاره به دو بال معنوی شیعیان تاکید کرد: همانا امام حسین(ع) و وجود مبارک مهدی موعود(عج) حلقه اتصال و افق روشن مسلمانان است ودر حوالی ظهور طنین رحمت و محبت امام حسین بر همگان آشکار می‌شود و سند روشن آن اجتماع میلیونی مسلمانان در اربعین است.



حجت الاسلام ابوالقاسمی یاد‌آور شد: اربعین نشانه ظهور است و آشنایی و درک  بیشتر جوانان با عظمت اربعین، از وظایف بزرگی است که ما مسؤول آن هستیم.



وی با انتقاد شدید از وزیر ارشاد دوره اصلاحات تصریح کرد: افرادی مانند مهاجرانی متأسفانه در کشور ما وجود دارند که هیچ التزامی به نظام ندارند و هر گاه منافع خور را در خطر ببینند از کشور خارج می‌شوند.


   
حجت الاسلام ابوالقاسمی با تاکید بر وجود نگاه ویژه الهی به نظام ایران، بیان داشت: پرچم نظام ما با عنایت خداوند و امام زمان و از سوی رهبر معظم انقلاب برافراشته شده است.

وی با تحسین جریان تشیع در نیجریه، عنوان داشت: شیخ زکزاکی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با تاثیر پذیری از امام راحل کاری کرد که امروز در کشور نیجریه ما بالای 20 میلیون نفر شیعه داریم، ضمن اینکه همانند شیخ زکزاکی، شهید نمر نیز متاثر از انقلاب ما بود.

 

استاد حوزه علمیه در پایان تاکید کرد: امروز باید معارف اسلامی را کاملا به مردم معرفی کنیم و نور حقیقت را در جامعه بگسترانیم، زیرا دشمن همواره در حال ایجاد گمراهی و تاریکی است./856/202/ب1

ارسال نظرات