۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۳۱۰۸۶۹
حجت الاسلام ابوترابی فرد:

حیات طیبه امت اسلامی در گرو وحدت و اتحاد است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسلام رحمانی مسلمانان را سفارش به وحدت می کند، گفت: حیات طیبه امت اسلامی در گرو وحدت و اتحاد است؛ بدون وحدت دشمنان اسلام می توانند نقشه های شوم خود را اجرا کنند.
حجت الاسلام ابوترابي فرد

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی با اشاره به جنایاتی که مرتجعین منطقه و جبهه استکبار انجام می دهند، گفت: کشتن مسلمانان و تقویت گروه های تروریستی همچون داعش در جهت به حاشیه بردن اسلام رحمانی است.

 

وی تأکید کرد: به آشوب کشاندن برخی کشورهای اسلامی نقشه و راهبرد استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است تا اجازه ندهد مسلمانان با یکدیگر متحد شوند.

 

وی با بیان اینکه اسلام رحمانی مسلمانان را سفارش به وحدت می کند، گفت: حیات طیبه امت اسلامی در گرو وحدت و اتحاد است؛ بدون وحدت دشمنان اسلام می توانند نقشه های شوم خود را اجرا کنند.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حوادث منطقه دست دارد، گفت: این رژیم با حمایت از مرتجعین منطقه به دنبال آن است تا جبهه مقاومت اسلامی تضعیف شود.

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد افزود: با تمسک به قرآن و سنت نبوی، امت اسلامی بیش از گذشته به یکدیگر نزدیک می شود و نتیجه این نزدیکی، وحدت و انسجام در برابر دشمنان اسلام است.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جبهه امت اسلامی اقتدار دارد، گفت: ایجاد و تجهیز گروه های تکفیری نمی تواند این جبهه نیرومند و همچنین موج بیداری اسلامی را متوقف کند.

 

وی با اشاره به تحرکات دشمنان در منطقه گفت: دشمنان قصد دارند تا با ایجاد اختلاف اجازه ندهند، امت اسلامی به انسجام و وحدت دست یابد، زیرا به خوبی می دانند که با اتحاد امت اسلامی دیگر نمی توانند منطقه را به آشوب بکشانند، لذا وظیفه علمای اسلام برای تقویت این وحدت بسیار خطیر است./1330/د102/ی

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات