۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۳۱۰۱۹۴
در جمع زائران اباعبدالله الحسین(ع) عنوان شد؛

حفظ دستاوردهای معنوی سفر عتبات در نگاه استاد راشد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی، با طرح این سئوال که پس از سفر عتبات وظیفه ما چیست؟ گفت: ما که به این سفر آمده ایم در درون خودمان تحول ایجاد کرده ایم و باید این تحول روحی و معنوی را حفظ کنیم و تنها راه حفظ آن دوری از گناه است.
جت الاسلام والمسلمين راشد يزدي در جمع زايران ايراني در حرم حضرت اباعبدالله الحسين (عليه السلام)

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی، صبح روز 19 دی ماه در جمع زایران ایرانی در حرم حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) به ایراد سخن پرداخت و سفر به عتبات را بهترین سفری دانست که زایران آن را برگزیده اند.

 

وی با بیان اینکه فرصت های نیکی که برای انسان فراهم می شود باید آن را قدر دانست، زیارت حرم حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) و حضرت ابالفضل العباس(علیه السلام) را از جمله این فرصت ها برشمرد و به زایران توصیه کرد که این فرصت ها را غنیمت بشمارند و از آن به خوبی استفاده کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی، با طرح این سئوال که پس از این سفر وظیفه ما چیست؟، گفت: ما که به این سفر آمده ایم در درون خودمان تحول ایجاد کرده ایم و باید این تحول روحی و معنوی را حفظ کنیم و تنها راه حفظ آن دوری از گناه است.

 

وی تصریح کرد: اگر از گناه دوری کردیم می توانیم به بسیاری از فیوضات معنوی برسیم؛ زیرا اگر به سراغ ثواب بدون دوری از گناه برویم، موفقیتی نخواهیم داشت. در روایت داریم گناه نکردن بهتر از ثواب کردن است./1330/د102/س

 

 

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات