۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۳۰۹۷۱۹

نگرانی صهیونیست‎ها از فعال شدن جبهه جولان

خبرگزاری رسا ـ اظهارات دبیرکل حزب الله لبنان در زمینه پاسخ مقاومت به جنایت رژیم صهیونیستی و شهادت سمیر قنطار، صهیونیس‎تها را نگران کرد.
دبير کل حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، "گادی آیزنکوت" رییس ستاد ارتش رژیم  صهیونیستی با اشاره به نگرانی صهیونیست ها از واکنش مقاومت اسلامی به ترور سمیر قنطار اظهار داشت: "با توجه به تهدیدهای دبیرکل حزب الله لبنان شرایط در جبهه شمالی طوفانی خواهد بود و این تحولات مسؤولیت تیپ کوماندو در ارتش اسرائیل را بیشتر می سازد.این نیروها بمثابه گارد و سپر حامی اسرائیل هستند."


تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال بخشهایی از سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را پخش کرد.


سید حسن نصرالله گفت: بی تردید پاسخ به جنایت ترور شهید قنطار در راه است.به مرزها بین لبنان و فلسطین اشغالی بنگرید از مزارع شبعا تا جبل الشیخ تا اخرین نقاط موضعگیری صهیونیستها در جولان اشغالی را تحت نظر داشته باشید متوجه ترس و وحشت آنها خواهید شد. همانند موش در لانه های خود  پنهان شدند.


دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: آنهایی را که خون مبارزان و هم رزمان ما را ریختند نمی بخشیم.


"حزی سیمانطوف" کارشناس مسائل خاورمیانه شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "تهدیدهای سید حسن نصرالله هدفمند است. پیش بینی ها حاکی است وی تهدیدات خود را علیه اسرائیل عملی می کند و طبق اظهارات وی عملیات انتقام جویانه حزب الله برای ترور سمیر قنطار از جولان خواهد بود."/982/ب
103/د

ارسال نظرات