۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۳۰۹۲۵۵
جمعیت علمای مسلمان لبنان:

ملت لبنان منتظر پاسخ کوبنده حزب الله به تروریست‌‍‎های صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ جمعیت علمای مسلمان لبنان بر مبارزه با گروه‎های تکفیری در همه مناطق و کشورها تاکید کرد و اظهار داشت که ملت لبنان منتظر پاسخ کوبنده حزب الله به تروریست‌‍‎های صهیونیستی است.
جمعيت علماي مسلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت علمای مسلمان لبنان در پایان نشست دوره ای خود، با صدور بیانیه ای اوضاع منطقه را حساس خواند و بیان کرد: تصمیماتی که در شرایط اتخاذ می شود از اهمیت بالای برخوردار است؛ چرا که یک تصمیم اشتباه می تواند پیامدهای خطیری را به دنبال داشته باشد.


در این بیانیه آمده است: با بررسی اوضاع میدانی و تحولاتی که در کشورهای منطقه رخ داده است می توان به خوبی فهمید که تمام اقدامات صورت گرفته از سوی ابرقدرت ها در منطقه برای حمایت از رژیم صهیونیستی است.


این جمعیت در بیانه خود آورده است: جنایت تروریست های صهیونیستی در به شهادت رساندن سمیر القنطار، یکی از فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی نباید بدون پاسخ بماند. ملت لبنان معتقد است که پس از سخنان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، به زودی پاسخ کوبنده ای به این جنایت داده خواهد شد.


جمعیت علمای مسلمان لبنان در بخش دیگری از بیانیه خود بر مبارزه با گروه های تکفیری تاکید و بیان کرد: مبارزه با این گروه ها نباید تنها در یک کشور یا منطقه خاصی صورت بگیرد بلکه در هر نقطه از جهان که احتمال برود این عناصر تروریستی در آن حضور دارند، جبهه مبارزه با آنان نیز باید حاضر باشد.


این جمعیت اقدامات تروریستی اخیر نیجریه که منجر به جان باختن تعداد زیادی از مسلمانان این کشور و بازداشت حجت الاسلام زکزاکی شد را به شدت محکوم کرد و آن را توطئه هماهنگ بوکوحرام و ارتش این کشور دانست.


در بیانیه جمعیت علمای مسلمان لبنان آمده است: رییس جمهور نیجریه باید موضع صریح خود را نسبت به این وقایع مشخص کند و از ارتکاب مجدد این گونه حوادث جلوگیری کند./1321/ب902/د

ارسال نظرات