۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۳۰۸۱۵۰
وزیر اطلاع رسانی سوریه:

موضع دمشق در قبال مسأله فلسطین تغییر نکرده است

خبرگزاری رسا ـ وزیر اطلاع رسانی سوریه تاکید کرد که موضع کشورش در حمایت از مسأله و ملت فلسطین و پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی تغییر نکرده است.
عمران الزعبي وزير اطلاع رساني سوريه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، عمران الزعبی وزیر اطلاع رسانی سوریه امروز در دیدار با هیاتی از سازمان آزادی بخش فلسطین «ساف» خاطرنشان کرد: موضع کشورش در حمایت از مسأله و ملت فلسطین، پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی بیت المقدس تغییر نکرده است.

 

وی افزود: مسأله فلسطین، مسأله تمام سوری هاست و کشور ما به رغم جنگی که به سبب پافشاری بر مواضع ثابت خود بر آن تحمیل شده است از مسأله فلسطین چشم پوشی نخواهد کرد.

 

وزیر اطلاع رسانی سوریه با اشاره بر ضرورت حفاظت از دستاوردهای فلسطینیان، از هر گونه همکاری رسانه ای میان رسانه های فلسطین و سوریه استقبال و برای ارائه هر گونه تسهیلات برای تقویت این همکاری اعلام آمادگی کرد.

 

از سوی دیگر احمد مجدلانی از اعضای ساف، تحولات بین الملل و بازتاب های آن برای حل و فصل مسأله فلسطین را در سایه لجاجب وزری و وقت کشی رژیم صهیونیستی برای ورود به حل و فصل مسأله فلسطین و موضع آمریکا در حمایت از این رژیم با وزیر اطلاع رسانی سوریه در میان گذاشت.

 

وی بر موضع رهبران فلسطین در حل و فصل سیاسی بحران سوریه و حفظ وحدت، استقلال و تمامیت ارضی این کشور و نقش آن در حمایت از مسأله فسلطین تاکید کرد.

 

در دیدار اعضای سازمان آزادی بخش فلسطین با وزیر اطلاع رسانی سوریه، محمود الخالدی سفیر حکومت خودگردان فلسطین در دمشق، انور عبدالهادی مدیر امور سیاسی ساف در دمشق، سمیر الرفاعی نماینده جنبش فتح در دمشق و عماد الکردی رایزن سفارت فلسطین در دمشق حضور داشتند./994/ب102/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات