۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۳۰۷۸۷۰
مرعشی در مازندران:

به مجلس قدرتمند و همسو با دولت نیاز داریم

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی حزب کارگزاران در بهشهر گفت: به مجلس قدرتمند و همسو در آینده کشور نیازداریم که با دولت همسو باشد.
حسين مرعشي، سخنگوي کارگزاران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سه شنبه شب در سومین همایش همایش استانی حزب کارگزاران که با موضوع مذاکره ملی در مسیر فردایی بهتر در سالن همایش های مجتمع هوتو بهشهر برگزار شد، اظهار داشت: به مجلس قدرتمند و همسو در آینده کشور نیاز داریم که با دولت همسو باشد.

 

وی افزود: ما اگر بخواهیم در یک رقابت منطقه‌ای و بین‌المللی، ایران را ارتقا بدهیم نیازمند انسان‌هایی هستیم که سنجیده رفتار کنند، ما باید به نقش نیروی انسانی اهمیت داده و آن را بفهمیم، به همین منظور باید همه نیروهای اصولگرا، اصلاح‌طلب و افراطی را هم‌ جهت کنیم بنابراین نباید به دنبال حذف باشیم.

 

سخنگوی حزب کارگزاران گفت: ضمن احترام به همه کاندیداهای اصلاح طلب در شرق مازندران، همه کاندیداهای اصلاح طلب باید بدانند که راه آینده در گذشت و فداکاری است و باید با تبعیت از جمع در مسیر فردایی بهتر و روشن قرار گیریم.

 

مرعشی افزود: قدرتمندی دولت در گرو مجلسی قدرتمند و همسو است و در همین راستا نیازمند مجلسی هستیم تا سیاست ها را تقویت کند و عقب ماندگی ها جبران شود و وحدت و همدلی شعار مهمی است که باید در دستور کار اصلاح طلبان قرار گیرد.

 

سخنگوی حزب کارگزاران ادامه داد: در هیچ زمانی، شرایط ایران بهتر از زمان فعلی برای توسعه، رشد و سازندگی نبود و به همین دلیل همه ما باید دغدغه توسعه داشته باشیم و با سرلوحه قرار دادن اتحاد و همدلی که از شعارهای دولت تدبیر و امید است برای آینده ای بهتر همراه با شکوفایی همه جانبه گام برداریم.

 

مرعشی با اعلام این که در شرایط فعلی کشور نیازمند مجلسی است که سیاست ها را تقویت کند، ادامه داد: شرق استان مازندران از جمله شهرهایی است که در دوره اخیر، دستش عقب است و سهم خوبی در سیاست ایران نداشتید و اکثر شما در گذشته تجزیه و متفرق شد و متأسفانه اقلیت حاکم شد و کرسی را در مجلس شورای اسلامی درخدمت نداشتید.

 

وی با اشاره به دستاوردهای انرژی هسته ای، اظهار داشت: دستاورد برجام فراتر از بسته شدن پروژه هسته ای است و اکنون بعد از 38 سال تأخیر، غرب، ایران اسلامی را به رسمیت شناخته است.

 

مرعشی با بیان این که اکنون ایران بعنوان نیروی قدرتمند در جهان شناخته شده و رسمیت یافته است، خاطر نشان کرد: خاورمیانه آشوب زده را ایران اسلامی قدرتمند و امن کرده است و این جایگاه سیاسی را باید قدر بدانیم.

 

سخنگوی حزب کارگزاران ادامه داد: وجود میلیون ها فارغ التحصیل دانشگاهی بیکار، فساد اداری، مشکلات ازدواج، اعتیاد، طلاق و فروپاشی خانواده از مشکلات عمده جامعه ما است که باید وارد مسائل جدید شویم و با وحدت و همدلی و اخوت اسلامی، گام های استوارتری برای آینده ای روشن برداریم.

 

ایوب برزگرنژاد، عضو هیأت علمی و از نخبگان و فعالان سیاسی شرق مازندران نیز در این همایش گفت: احزاب اصلاح طلب بعد از هشت سال در دولت تدبیر و امید شکوفا شدند و اکنون زمان و فرصت مناسبی برای قرار گرفتن در مسیر توسعه با استفاده از توانمندی های مختلف در این گروه است.

 

وی اظهار داشت: حزب کارگزاران با استفاده از مرام و منش و خردجمعی در پی استفاده از پتانسیل های متفاوت و استفاده از فرصت های مختلف در جامعه است تا رشد و پیشرفت حاصل شود.

 

برزگرنژاد با بیان این که حرکت در مسیر گفتمان و گفتگو، راه برون رفت از مشکلات و معضلات در جامعه است، یادآور شد: کسانی که از گفتمان فرار می کنند در واقع در پی منطق نیستند و متضرر می شوند و به همین دلیل باید با نگاه به افق روشن آینده، مسیر خود را ادامه داده و در مسیر فردایی روشن حرکت کنیم./ 1317/پ202/ج

ارسال نظرات