۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۳۰۶۴۴۸
امام جمعه پلدختر:

بسیج نماد مبارزه با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر با بیان این که نام شهید و بسیج رمز موفقیت و وحدت است، گفت: فرهنگ بسیجی بهترین فرهنگ مبارزه با تهاجم فرهنگی است.
بسيج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در کنگره گرامیداشت شهدای دانشجوی شهرستان پلدختر، گفت: شهدا بهترین الگوی ما هستند.


وی با بیان این که اطاعت از ولی فقیه مهم ترین ویژگی شهدا بود، افزود: شهدا اهل بصیرت و تقوا بودند.


حجت الاسلام سوری با بیان این که امر ولی فقیه امر امام است، عنوان داشت: ولایت عام است و به جریان خاصی مربوط نیست.


وی در ادامه با بیان این که ولی فقیه واسطه فیض است و باید قدردان باشیم، اظهار داشت: پیروی و اطاعت از ولی فقیه رمز پیروزی و خنثی شدن دسیسه های دشمن در عرصه های گوناگون است.


امام جمعه پلدختر با اشاره به نقشه های دشمن در عرصه های گوناگون ادامه داد: انسان باید در زمان امروز و جنگ نرم تحلیل داشته باشد.


وی رمز پیروزی در عرصه جنگ نرم را شناخت دسیسه های دشمن عنوان کرد و گفت: در عرصه جنگ نرم باید دشمن‌ خود را به خوبی بشناسیم.


حجت الاسلام سوری با تأکید بر بصیرت افزایی و آگاهی در برابر دسیسه های فرهنگی و اقتصادی دشمن اظهار داشت: ما نیز باید همچون شهدا بصیرت داشته باشیم.


وی با بیان این که داشتن بصیرت رمز پیروزی بود و دشمن در برابر بصیرت شهدا شکست خورد، گفت: امروز دانشجویان نیز وظیفه دارند در سایه بصیرت و بصیرت افزایی در جبهه جنگ نرم نسبت به دسیسه های فرهنگی دشمن هوشیار باشند.


امام جمعه پلدختر در ادامه خطاب به دانشجویان و توجه به بصیرت افزایی تصریح کرد: اهل بصیرت دشمن را در هر لباسی می‌شناسد.


وی با اشاره به این که تهاجم فرهنگی دغدغه مهم رهبر معظم انقلاب است، افزود: هوشیاری در برابر دسیسه های فرهنگی دشمن و توجه به مطالبات رهبری امری مهم و حیاتی است.


حجت الاسلام سوری بهترین فرهنگ برای مبارزه با تهاجم فرهنگی را فرهنگ بسیجی عنوان کرد و افزود: نام شهید و بسیج رمز موفقیت است.


وی با اشاره به این که دانشجویان بسیجی کمترین توقع را دارند، تصریح کرد: باید در خدمت‌دهی به آنان کوتاهی نکنیم./9459/202/ب1

ارسال نظرات