۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۳۰۵۶۸۹
حجت‌الاسلام والمسلمین میر عمادی:

خدمت به محرومان و مبارزه با استکبار روح اسلام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که خدمت به محرومان و مبارزه با استکبار روح اسلام است، گفت: خدمت رسانی به محرومان بزرگ ترین توفیق الهی است و با جلب مشارکت های مردمی باید در این زمینه خدمات مؤثری صورت گیرد.
نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، بعد از ظهر امروز در دیدار مدیران و کارکنان ایثارگر بهزیستی لرستان، گفت: روح اسلام خدمت به محرومان، مستضعفان و مبارزه با استکبار است.

وی با بیان این که سعه صدر، صبر، تحمل و همدردی با دیگران از لوازم رسیدگی به محرومان است، افزود: مسؤولان باید موفقیت خویش را در ارتباط با محرومان و فقرا بدانند.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خدمت به محرومان را توفیق الهی بیان کرد و عنوان داشت: مدیران و کارکنان سازمان بهزیستی باید به خود ببالند که در این نهاد مشغول به خدمت رسانی هستند.


وی در ادامه با تأکید بر سرکشی به معلولان، بیان داشت: رسیدگی به محرومان، فقرا، معلولان و سرکشی از آنان افزون بر تقویت خدمات به این افراد اجر و ثواب معنوی نیز دارد.


نماینده ولی فقیه در لرستان جذب مشارکت‎های مردمی را از رسالت‌های مهم سازمان بهزیستی عنوان کرد و اظهار داشت: مشکلات درمانی و مسکن مددجویان باید در اولویت این نهاد قرار گیرد.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی باید در راستای خدمت رسانی به محرومان و رسیدگی به امور آنان از مشارکت های مردمی بهره بگیرد.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تصریح کرد: سازمان بهزیستی با جلب مشارکت‎های مردمی باید در جهت ساخت مراکز ارائه خدمات به معلولان استفاده کند.


وی حضور خیران برای خدمت رسانی به محرومان را امری مهم دانست و ادامه داد: برای خدمت رسانی بهتر به معلولان باید دعوت از خیران و جذب حداکثری مشارکت‏‌های مردمی جزء اولویت‎های کاری سازمان بهزیستی قرار گیرد.


امام جمعه خرم آباد یادآور شد: اطلاع رسانی و تبلیغات برای حضور خیران باید مورد توجه ویژه سازمان بهزیستی قرار گیرد.


وی با بیان این که رعایت و عمل کردن به دستورات اسلام از قبیل روابط زناشویی، رعایت بهداشت و آداب غذا خوردن از عوامل پیشگیری است، گفت: در این زمینه نیز باید آموزش هایی انجام شود./9459/202/ب1

ارسال نظرات