۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۳۰۵۶۶۳

بازتاب نامه مقام معظم رهبری در رسانه های جمهوری آذربایجان

خبرگزاری رسا ـ خبرگزاری ترند جمهوری آذربایجان در خبری به بازتاب دومین نامه رهبر معظم انقلاب به عموم جوانان کشورهای غربی پرداخت.
رهبر انقلاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی درباره دومین پیام رهبر معظم انقلاب به عموم جوانان کشورهای غربی گزارش‌هایی منتشر کردند.

 

خبرگزاری ترند جمهوری آذربایجان در خبری به بازتاب این نامه پرداخت و نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در نامه خود به جوانان غرب از دولت‌های غربی برای اتخاذ استانداردهای دوگانه در مبارزه با تروریسم انتقاد کرده است.

 

این خبرگزاری در ادامه آورده است که رهبر معظم انقلاب ایران با ابراز تأسف از وقوع حوادث تروریستی پاریس، اعلام کرده است هر کسی که دارای حس عاطفه و انسانیت باشد تحت تأثیر مشاهده این صحنه‌ها چه در پاریس، فلسطین، عراق، لبنان و یا در سوریه قرار خواهد گرفت.

 

در بخش دیگری از این خبر آمده است که به اعتقاد رهبر معظم انقلاب ایران دنیای اسلام قربانی ترور و وحشی‌گری قرار داشته و آمریکا به حمایت از تروریسم مشغول است.

 

همچنین انتقاد آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب از غرب در قبال سیاست‌های رژیم صهیونیستی در قبال مردم فلسطین نیز موضوعی بود که خبرگزاری ترند به آن اشاره کرده است./982/ب101/ک

ارسال نظرات