۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۳۰۴۹۵۳
در فرهنگسرای اندیشه؛

هنرمندان بسیجی تجلیل شدند

خبرگزاری رسا ـ به همت سازمان بسیج هنرمندان از فعالان بسیجی در عرصه هنر ایران اسلامی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
بسيج هنرمندان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم گرامیداشت هفته بسیج با محوریت تجلیل از مقام هنرمندان بسیجی عرصه هنر، شامگاه چهارشنبه چهارم آذرماه با حضور سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، دکتر غلام‌رضا منتظری رییس سازمان بسیج هنرمندان و جمعی از هنرمندان بسیجی فعال در ایران اسلامی در محل فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

 

این مراسم طبق زمان‌بندی دقیق پیش‌بینی شده راس ساعت 19 در محوطه بیرونی فرهنگسرای اندیشه با اجرای دو برنامه موسیقی زنده محلی و تئاتر خیابانی آغاز شد که مورد استقبال بسیار چشمگیر تماشاگران و افراد عبوری از پارک اندیشه قرار گرفت.



بسیج یعنی ولایت‌مداری مطلق

 

در بخش ابتدایی این مراسم که در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، غلام‌‌رضا منتظری با بیان این مطلب که هنر یک آهنگ خوش است، گفت: هنر آهنگ خوشی دارد که به جان فطرت می‌نشیند.

 

وی افزود: هرگاه یک اندیشه ناب و تفکری عالی از ضمیری پاک برخیزد، احساسات و عواطف را بر می‌انگیزد و با علم و ایمان جامعه را متحول می‌سازد.

 

منتظری در خصوص اهمیت بسیج، بیان داشت: بسیج بزرگترین عامل سرافرازی نظام اسلامی ایران است و بدون شک تفکر ولایت‌مداری در خط فکری بسیج حرف اول را می‌زند.

 

رییس سازمان بسیج هنرمندان در پایان، گفت: بسیار ارزشمند است که هنرمندان بسیجی در عرصه‌های هنری تلاش می‌کنند و هنر ناب خود را ارائه می‌دهند.

 

در ادامه این مراسم گروه کُر بسیج هنرمندان در یک برنامه بسیار زیبا قطعه‌ای با موضوع بسیج را اجرا کرد، ضمن این‌که پس از آن کلیپی از فعالیت‌های بسیج هنرمندان برگزار شد.

 

یادی از فرج‌الله سلحشور

یکی از زیباترین بخش‌های این مراسم پخش کلیپی از احوال این روزهای فرج الله سلحشور، کارگزدان ارزشی سینما و تلویزیون ایران اسلامی بود، کلیپی که در آن فرح الله سلحشور در دیدار با اعضای سازمان بسیج هنرمندان در خصوص تفکر بسیجی صحبت کرد.

 

اجرای تئاتر بر روی صحنه نیز یکی دیگر از بخش‌های جذاب این مراسم بود که توسط یکی از هنرمندان عضو خانواده شهدا اجرا شد و مورد استقبال بسیار زیاد حضار قرار گرفت و حتی در قسمت تقدیر از هنرمندان بسیجی یبب شد تا سردار نقدی چفیه خود را به جوان هنرمند فرزند شهید اهدا کند.

 

گفتنی است که در بخش پایانی این مراسم نیز از بیش از 60 هنرمند در بسیجی فعال در عرصه‌های مختلف هنر جمهوری اسلامی ایران تجلیل به عمل آمد.

 

لازم به ذکر است که سردار محمدرضا نقدی نیز در این مراسم به عنوان سخنران ویژه سخنرانی کرد که می‌توانید متن کامل این سخنرانی را در اینجا ملاحظه فرمایید./856/202/ب1

ارسال نظرات