۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۰۴۷۱۲
با حضور زاکانی؛

نشست سیاسی بصیرتی مجمع اصولگرایان استان قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست سیاسی بصیرتی مجمع اصولگرایان استان قم با سخنرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و با حضور جمعی از مدیران و مسؤولان استان قم برگزار شد.
اصول گرايان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست سیاسی بصیرتی مجمع اصولگرایان استان قم با سخنرانی علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی سه شنبه شب در مسجد شهید مصطفی خمینی قم با حضور احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان و مدیران استان قم برگزار شد.

 

حجت الاسلام محمد مهدی دشتی در ابتدای این نشست سیاسی بصیرتی به سخنرانی پرداخت و با اشاره به تحولات اخیر در کشور اظهار داشت: برخی از سران مملکت، تصور می کنند که رهبری جمهوری اسلامی ایران نوبتی است و قصد دارند رهبری ایران را شورایی کنند و اگر نتوانستند، قدرت ولایت فقیه را کم کنند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: برخی از این افراد که ادعای رهبری دارند، حتی توانایی اداره خانواده خود را ندارند؛ زمانی که فرزند این شخصیت، به جرم های متعدد دستگیر می شود، تهدید می کند که اگر فرزندش آزاد نشود، اطلاعات مهمی را فاش می کند و اطلاعات فردو را هم فاش کرد.

 

علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در بخش دیگر این نشست سیاسی با اشاره رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راستای تشکیل احزاب انقلابی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب در سال 1378 همه احزاب را فراخواندند و به آن ها فرمودند، تمامی احزاب باید در راستای تشکیل یک حزب انقلابی تلاش کنند.

 

زاکانی درباره تفرقه و اختلاف در میان اصولگرایان گفت: احزاب مقابل به دنبال ایجاد اختلاف در میان اعضا و عناصر اصولگرا هستند تا همانند انتخابات گذشته، پیروز میدان باشند؛ احزاب اصولگرا با دقت بالا باید از هر گونه ایجاد اختلاف در میان اعضای خود دوری کرده و اتحاد خود را تقویت کند.

 

وی با انتقاد از برخی مسؤولان که از بیانات رهبر معظم انقلاب برداشت شخصی می کنند، تصریح کرد: متأسفانه برخی از مسؤولان کشور، بعد از این که رهبر معظم انقلاب نسبت به موضوعی هشدار می دهند، در تریبون ها برداشت های سودجویانه از بیانات رهبری ابراز می کنند و به گونه ای تلاش می کنند که مردم نیز فکر کنند مقصود رهبر معظم انقلاب همین چیزی است که این افراد می گویند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بدترین نوع نفوذ را در افکار و اعتقادات مردم دانست و اظهار داشت: بدترین جریان نفوذ، نفوذ به اعتقادات جامعه است که باعث تحریف ارزش های انقلاب و اسلام می شود و گذشته انقلاب اسلامی را سیاه و توخالی جلوه می دهد./840/پ202/ج1

ارسال نظرات